וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "הייתי שמח לראות את דוד רביבו במכבי נתניה"

דור בלך

19.4.2009 / 18:05

המאמן מעוניין בקשר אשדוד, הצהיר שלא יעזוב את הקופסה והוסיף: "נתכונן לעונה הבאה אחרי שנבטיח מקום באירופה. לא מרוצה מזפאטה"

בהתאחדות לכדורגל עוסקים בימים אלה במציאת קבוצות שיקלטו את חניכי קורס מאמני הפרו, לצורך משימתם האחרונה בקורס - השתלמות בקבוצה אירופאית וכתיבת עבודה על דרכי האימון בה. בהתאחדות מעוניינים מאוד לשלוח את המאמנים, בהם גם מספר בכירים כמו מאמן הכח רמת גן, דודו דהאן, העולה הטרי לליגת העל שלומי דורה, גיא עזורי, יובל נעים וצדוק מלכה, לקבוצות מהבונדסליגה ונעזרים בלותר מתיאוס לשם כך.

למאמן מכבי נתניה יחסים חמים עם וולפסבורג וברוסיה מנשנגלדבך, כשגם בבאיירן מינכן, על אף המשקעים בינו לבין אנשי המועדון, עדיין מכבדים אותו ועוזרים לו, כפי שקרה בתחילת העונה אז בדק רופא באיירן את איתי שכטר. כבר בפברואר נרתם מתיאוס למען הקורס כשפתח את אימון מכבי נתניה לחניכיו, ואף דיבר איתם בסיום וחלק מנסיונו האירופאי. המאמן התייחס לדברים וסיפר: "עדיין לא פנו אלי אופן רשמי, אבל אני הבהרתי יותר מפעם אחת שאשמח לעזור בכל דרך שאפשר לכדורגל הישראלי".

מתיאוס עצמו לא דיבר עם שחקניו אמש (שבת) לאחר התיקו עם אשדוד (0:0) ומיהר לעזוב לביתו. שחקנים בקבוצה מספרים על ירידת מתח, דווקא לקראת מפגש הגביע עם בני סכנין ברביעי. "מתיאוס לא מדבר כבר, גם לא אתמול וגם לא אחרי ההפסד למכבי פ"ת בשבוע שעבר, דניאל יאמר לא הגיע אפילו למשחק, יש אווירה של סוף עונה". כבר הערב תשוב מכבי נתניה לאימונים מלאים, כששחקני הקבוצה לא יזכו ליום חופשי עד למשחק ברביעי.

מתיאוס סיפר לוואלה! ספורט גם על כך שהתרשם משחקני אשדוד, ומדוד רביבו בפרט. "זו אחת הקבוצות הכי טובות בארץ וזה מוזר לי שהם לא בצמרת הגבוהה, כי יש להם גם מאמן מצוין. עידן שריקי שחקן מוכשר במיוחד, וחבל לי שהוא נפצע אתמול. גם מקרייב, משה אוחיון ואדיר טובול שחקנים מצויינים. דוד רביבו הוא בין הטובים בישראל, בניגוד להרבה שחקנים בארץ הוא שולט בכדור ולא נותן לכדור לשלוט בו - אם הוא רוצה שהכדור יילך שמאלה הוא הולך שמאלה, אם ימינה אז ימינה ואם הוא רוצה למסור אותו למרחק של 40 מטרים, הוא מגיע בדיוק למרחק של 40 מטרים ולא 35".

מתיאוס הרחיב בעניין רביבו: "למען האמת זה שחקן שהייתי שמח לראות בנתניה, וכבר התחלתי לדבר עם הנהלת נתניה על העונה הבאה, אבל לא נתחיל בהכנות רציניות בשבועות הקרובים אלא רק לאחר שנבטיח את מקומנו באירופה ונסיים את דרכנו בגביע. גם אם לא נזכה בגביע אין סיכוי שאעזוב, אני חושב שנתנו עונה טובה עד למשחק מול יוון שפגע בקצב שלנו. אני מכיר את הכדורגל הישראלי יותר ומקווה שבעונה הבאה נגיע להישגים טובים יותר".

מתיאוס התייחס גם לאי הכללתו של זאפטה בסגל. "זה שהוא שחקן זר לא אומר שאני חייב להרכיב אותו או לתת לו מקום בסגל. אני לא מרוצה ממנו באימונים ולכן לא מכליל אותו בסגל, זו זכותי לא רק איתו אלא עם כל שחקן. הייתי נחמד מדי עם שחקנים העונה ובאתי לקראתם יותר מדי, והרבה פעמים לא קיבלתי משהו בחזרה. השתדלתי תמיד להתחשב בענייני השבת ובעניינים אישיים, אבל לא זכיתי ליחס דומה מהם, אז גמרתי לתת מתנות - מי שלא ראוי לא יהיה בסגל, ואני מוכן אפילו לעלות עם פחות שחקנים על הספסל ממה שמגיע לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully