וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לא שקטה: "אל תזלזלו בהפועל כפ"ס, בגביע הכל אפשרי"

דור בלך

19.4.2009 / 13:52

הדאבליסטית מתכוננת לרבע גמר הגביע, ובצוות המקצועי מנסים למנוע ירידת מתח: "יש להם שחקנים שמתים להוכיח את עצמם על הבמה הגדולה"

לאחר חגיגות הניצחון 0:2 על מכבי פתח תקוה, בבית"ר ירושלים החלו היום (ראשון) בהכנות למשחק רבע גמר גביע המדינה נגד הפועל כפר סבא, ביום רביעי. המטרה העיקרית של הדאבליסטית היא למנוע ירידת מתח בקרב שחקני הקבוצה. "הפועל כפר סבא אמנם לא נתנה עונה טובה, אבל יש להם הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים שמתים להוכיח את עצמם על הבמה הגדולה נגד מועדון גדול כמו בית"ר", הזהירו בצוות המקצועי את השחקנים, "אל תקלו ראש ואל תזלזלו - בגביע הכל יכול לקרות ואי אפשר לתקן".

עוזר מאמן הקבוצה, צדוק מלכה, עקב אחר הקבוצה מהשרון בשבועות האחרונים והעביר את רשמיו לראובן עטר, שיתמקד בהם באימונים בשבוע הקרוב. מלכה התרשם בעיקר מהתקפת הירוקים בראשות אוזיצ'ה אודינקה, הנגרי שתואר כ"בעל נוכחות מרשימה ברחבה", ומחן עזרא, אותו מכירים צמד המאמנים היטב לאחר שאימנו אותו בשנה שעברה במכבי נתניה.

כבר אתמול במשחק החלה ההכנה לגביע כשדוד אמסלם החליף את אלירן דנין, שייעדר ממשחק הגביע עקב צהובים. עטר החליט מראש להכניס את אמסלם למשחק, כדי לתת לו דקות לפני שיפתח בהרכב ברביעי, אך יכולתו הדלה של דנין תרמה לכך שהוחלף כבר במחצית, ולא לקראת הסיום כפי שתוכנן. "החילוף התבצע גם בגלל היכולת וגם בשביל להריץ את אמסלם", הודה עטר. "זה היה שילוב של הכל ביחד". עם זאת, יכולת טובה של אמסלם ברביעי יכולה לקנות לו מקום בהרכב גם בשבת.

תוצאות הבדיקה של כריסטיאן אלברז, אשר סובל מפציעה בתאומים, יגיעו השבוע והוא בספק גם למשחק הגביע. במועדון כבר חושבים קדימה ומקווים למכור את המגן לאירופה בעקבות המצב הכלכלי הקשה. בבית"ר כבר מחפשים חלופות כשבימים האחרונים נבחן בקבוצה מגן יהודי ממוצא דרום אפריקאי שעלה ארצה לאחרונה, אדם ואלוב. אלא שהמגן הימני בן ה-21 לא הרשים ולא יצטרף למועדון.

היום אחר הצהריים התייצב יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין בהתאחדות לבירור בשאלה האם הקבוצה תוכל לעמוד בתנאים הדרושים כדי שתוכל להשתתף בליגה האירופאית בשנה הבאה. במהלך הדיון הוצגו בפני קורנפיין תנאי הסף הכלכליים בכדי שהקבוצה תוכל להירשם לליגה האירופאית של אופ"א - כשהחשוב שבהם הוא נקיון מחובות. יו"ר בית"ר שמע את הפרטים ואמר כי לדעתו בית"ר תוכל לעמוד בתנאים במידה ותעפיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully