וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון גרשון: "חותם על תואר אחד"

דור בלך

18.4.2009 / 21:48

בלמה של בית"ר ירושלים מסתפק במועט וטוען: "מי שאומר אחרת משקר". רוני לוי: "אני חושב שחיים יעקב לא נתן לשחקנים שלנו כבוד"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בית"ר ירושלים השיגה ניצחון חשוב 0:2 על מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור ה-27 של ליגת העל. הניצחון קירב את האלופה עד כדי שש נקודות מהפסגה, זאת לאחר ניצחונה של הפועל תל אביב, אבל עוד לפני משחקה של מכבי חיפה, שתתארח ביום ראשון בבלומפילד אצל מכבי תל אביב.

בית"ר לא הרשימה, אבל החבורה של ראובן עטר עשתה את העבודה בצורה יעילה. שער מהיר מפנדל של עידן טל כבר אחרי תשע דקות העלה את האלופה ליתרון, המלאבסים ניסו לאזן, אך ללא הצלחה, ובדקה ה-76 ברק יצחקי סגר את הסיפור עם שער מספר 12 בליגה.

עטר: "טוטו תמוז חם, ואני שמח בשבילו"

"אנחנו במאבק ועכשיו מתכוננים למשחק הגביע ביום רביעי נגד הפועל כפר סבא", אמר בסיום המשחק ראובן עטר, מאמן בית"ר ירושלים. "אני אף פעם לא מרוצה, גם אם השחקנים משחקים טוב אני רוצה שנהיה יותר טובים - זה חלק מהתפקיד שלי, לשאוף ליותר. היום היה משחק בסדר, כולם יודעים שקשה נגד מכבי פתח תקוה אצלה בבית.

"טוטו תמוז חם, ואני שמח בשבילו", הוסיף עטר על החלוץ שנכנס בדקה ה-75 ובישל דקה אחר כך ליצחקי את השער השני של בית"ר. "כל שחקני ההתקפה ביכולת טובה והתחרות היא קשה. התגבש חלק התקפי שדחף את הקבוצה קדימה, אבל טוטו עוד ייכנס".

המצטיין במשחק היה דווקא שוער בית"ר טברטקו קאלה, שעלה לשחק עם שתי זריקות והצטיין: "בבוקר בקושי זזתי, אבל זה היה משחק חשוב והייתי צריך לשחק. אני לא יכול לעשות כלום בלי שאר השחקנים ומגיעות להם מחמאות וברכות. כמו רוב השחקנים, אני לא יודע מה יהיה איתי בקיץ, זו שאלה שצריך לשאול את ההנהלה. כרגע אני מרוכז רק בבית"ר וחושב רק עליה".

בלם בית"ר ירושלים שמעון גרשון אמר בסיום: "נוצר מצב קצת מרגיז שאנחנו רודפים אחרי מכבי חיפה והפועל תל אביב, אבל אם נסתכל אחורה לפני חודשיים בכלל לא חשבנו שנהיה במקום הזה, כך שקשה להתלונן. אנחנו עושים את העבודה שלנו. למרות שיש מעידות כמו בשבוע שעבר נקווה שזה יספיק. בכל פעם שאנחנו מנצחים עובר בראש תסריט 'שאפשר לעשות את זה', אבל כשגם היריבות מנצחות או כשאנחנו לא מנצחים חושבים על כך שזה לא יכול לקרות".

גרשון אף התייחס למשחק הגביע של הקבוצה ביום רביעי בכפר סבא: "אנחנו רוצים ללכת ולזכות גם בתואר השני. אנחנו צריכים להכתיב את הקצב ולא לתת לכפר סבא לפתח משחק גביע טיפוסי עם שערים רבים. אם אני צריך לחתום עכשיו על זכייה רק בתואר אחד, אני לוקח את זה בשתי ידיים וכל מי שיגיד אחרת משקר".

לוי: "מגיעה לשחקנים מילה טובה"

במכבי פתח תקוה היו מאוכזבים מהעובדה שלאחר הניצחון במחזור הקודם על מכבי נתניה בקופסא, הקבוצה לא הצליחה לקחת שלוש נקודות נוספות. המאמן רוני לוי בחר לדבר על השופט חיים יעקב: "השבוע היו פרסומים שבבית"ר לא מרוצים מהשיבוץ ואולי זה השפיע. ללחוץ ידיים של שחקני בית"ר, אבל לא לשחקנים שלנו זה לא לעניין".

יחד עם זאת, לוי לא ייחס את ההפסד של קבוצתו לשיפוט: "לא ניצלנו את ההזדמנויות שהגענו אליהן, ולעומת זאת כן ספגנו במתפרצת כשלא היינו מאורגנים. אני חושב שהיינו ראויים ליותר. אני תמיד חונכתי שצריך לשחק עד הסוף ושככה אני מחנך את השחקנים שלי. אני חושב שראו על השחקנים שהם רוצים לנצח ומגיעה להם מילה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully