וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "לא נתפלל לניצחון של מכבי"

הפועל ת"א נושמת אוויר פסגות אחרי הניצחון על הפועל פ"ת, נאתכו לא חושב על חיפה. גוטמן: "ניצחנו בלי כדורגל גדול". אוזן: "יש דז'ה-וו מהשבוע שעבר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל תל אביב עבדה קשה היום (שבת) אך בסופו של דבר אספה את שלוש הנקודות במשחק החוץ מול הפועל פתח תקוה, בזכות ניצחון 0:1 משער נגיחה של דגלאס דה סילבה בדקה ה-72. בעקבות הניצחון העפילו האדומים לפסגת ליגת העל, עם יתרון נקודה על פני מכבי חיפה שתתארח מחר בבלומפילד אצל מכבי תל אביב.

המאמן המנצח, אלי גוטמן, אמר בסיום המשחק: "אנחנו עם שש נקודות בשני משחקי החוץ בפתח תקוה. לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל קשה מאוד לפתח כאן משחק. ככל שעברו הדקות שלטנו במשחק, ואחרי שהם הוציאו את ויסה הלכנו על כל הקופה - הכנסנו עוד חלוץ, ועלינו קדימה. שישה משחקים לסיום אנחנו נמצאים היכן שאנחנו נמצאים. צריך לדעת לבוא מרוכזים, ממוקדים ולשוב הביתה עם הנקודות".

דגלאס דה סילבה, שכבש את שער הניצחון באחת מכמה גיחות שלו לתוך הרחבה: "זה לא גול של אליפות, זה גול של מקום ראשון ושל השקעה ועבודה קשה. אני מקווה שנישאר גם מחר במקום הזה. לא שיחקנו טוב היום, במיוחד במחצית הראשונה. כנראה שאנחנו רגילים לשחק בבית, שם הוצאנו את רוב הנקודות שלנו".

ביברס נאתכו: "תמיד אנחנו טוענים שיש לנו את הקהל הכי טוב בארץ והיום זה בא לידי ביטוי. ניצחנו בזכותם. להביא כזו כמות אנשים, בשעה כזו, למשחק חוץ, אומר הכל. אנחנו לא מתכוונים להתפלל לניצחון של מכבי תל אביב כי אנחנו בטוחים שאם נמשיך ביכולת הזו נזכה באליפות".

זלצר: "הם כבשו ממצב יחיד"

בצד השני נרשמה אכזבה מאי ניצול המצבים במחצית הראשונה. "מהיום שעלינו מהליגה השניה אנחנו נמצאים בסכנת ירידה", הודה המנג'ר זאב זלצר. "השחקנים שיחקו טוב, השקיעו הרבה ועשו את הדברים הנכונים. בהזדמנות היחידה של הפועל התרומם שחקן חופשי לנגיחה, והבקיע. הקבוצה נמצאת בהתקדמות, משחקת טוב יותר משבת לשבת וזה גם יבוא לביטוי בנקודות".

אורי אוזן נזכר באיבוד של הנקודה נגד קבוצת צמרת אחרת, מכבי חיפה, בשבת שעברה: "יש תחושה של דז'ה-וו מהשבוע שעבר, אבל צריך לקחת את הדברים החיוביים ולהמשיך הלאה כי צפויים לנו עוד קרבות השרדות עד סיום העונה. בהחלט אפשר להגיד שאנחנו תמימים ונאיביים. הפועל תל אביב הבקיעה פחות או יותר ממצב אחד וזה כנראה ההבדל בין קבוצה שנאבקת על האליפות, לכזו שנאבקת על החיים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully