וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנדיי, מאנדיי: סיכום השבוע בבייסבול

20.4.2009 / 12:50

מי להט ומי שקע, אלה שמסירים את החלודה ואלה ששקועים עדיין עמוק בבוץ ואיזה מטאטא הצליח לירות במקרה הפעם. סיכום השבוע השני ב-MLB

התרנגול העיוור

מרקו סקוטארו, טורונטו בלו ג'ייז - משחקן שמעולם לא עבר תשעה הומרים ו-27 אחוזי חבטה, יש לצפות שיירגע. המאזן שלו כרגע: ארבעה הומרים, 15 חבטות, 30.6 אחוז.

פול מאהולם, פיטסבורג פייראטס - שלושה משחקים, מאזן 0:2, ERA של 0.87. זה לא יישאר כך לאורך זמן.

זאק דיוק, פיטסבורג פייראטס - מגיש שני מפיטסבורג בפינה, ואין ברירה אחרי תשעה אינינגים כל מזהירים של המגיש הבינוני נגד יוסטון. אחר כך הוא כבר נרגע וקיבל בראש מאטלנטה.

איאן סנל, פיטסבורג פייראטס - אומרים שחבטה מדבקת, ומסתבר שגם הגשה. וכך מוצא את עצמו כל הטריו של פיטסבורג בפינה, אחרי סדרה של משחקים מהפנטים.

אורלנדו הדסון, לוס אנג'לס דודג'רס - שחקן הגנה מצוין הוא תמיד היה, אבל הבסיס השני של הדודג'רס מעולם לא הצטיין בהתקפה. הסייקל שלו הוא לא יותר מיד המקרה.

סליחה, תקלה

בראד לידג', פילדלפיה פיליז - זו לא רק השמירה שפוצץ מול סן דייגו, הוא פשוט פתח רע את העונה ורחוק מלהיות הקלוזר הדומיננטי של 2008.

קול המלס, פילדלפיה פיליז - זה עדיין לא זה.

הנלי רמירז, פלורידה מארלינס - בעוד הדגים ממשיכים לשעוט קדימה, השורטסטופ די משתנק. אבל לא לדאוג יותר מדי, הוא ייצא מזה מהר.

ג'ובני סוטו, שיקגו קאבס - רוקי השנה שעברה ב-NL חזר להרכב, ובינתיים לא מפסיק לנפנף לכיוונם של זבובי "ריגלי פילד".

צ'ין מינג וונג, ניו יורק יאנקיז - הטיוואני של היאנקיז היה סלע של יציבות עד שנפצע במהלך העונה שעברה. יש עליו יותר מדי חלודה, או שהוא לא באמת בריא. מה שבטוח הוא שעם יכולת כל כך דלה, המרחק ממקום בבולפן מתחיל להצטמצם.

אובלדו חימנז, קולורדו רוקיז - מי שאמור להוביל את מגישי הדור הבא בדנבר, חזר לבעיות השליטה המוכרות שלו.

ג'וש ג'ונסון, פלורידה - כמו תמיד, הצהרות באפריל הן עסק מסוכן (בעיקר כשההצהרות באות מהמדורים כאן). אחרי פתיחה מסחררת חטף הכישרון הענק חמש ריצות מוושינגטון כבר באינינג הראשון בשבת ורשם הופעה רעה. לאט לאט.

סליחה, עגלה

דייסקיי מאטסוזקה, בוסטון רד סוקס - האם הכניסה שלו לרשימת הפצועים היא רק תירוץ? בכל מקרה, היפני של בוסטון לא פוגע בשום דבר שקשור לאזור הסטרייק.

בראד פני, בוסטון רד סוקס - השיטה הזו של ת'יאו אפשטיין, לנקוט ב"סיכון נמוך, תמורה גבוהה", די לא מוכיחה את עצמה בשנים האחרונות. בינתיים, פני נראה כמו וייד מילר, דייויד וולס וברטולו קולון, שעברו בפנוויי פארק בדמדומי הקריירה בלי להותיר חותם משמעותי.

דלמון יאנג, מינסוטה טווינס - מה קרה להבטחה הגדולה מטמפה ביי?

בריאן ג'יילס, סן דייגו פאדרס - עצוב, אבל כנראה שעבר זמנו של מי שהיה פעם חובט מצוין.

בארי זיטו, סן פרנסיסקו ג'איינטס - נראה שהוא הולך להיות דייר קבע בפינה הזו.

קרלוס וילנואבה, מילווקי ברוורס - אין סיבה להיות אופטימיים לגביו בוויסקונסין.

וושינגטון נשיונאלס - להפסיד פעמיים באינינג התשיעי? נו, סיפור חייהם. הליין שלנו עומד כרגע על 50 ניצחונות לקבוצה הנוראית הזו.

פעם תותחן, תמיד תותחן

דרק ג'יטר, ניו יורק יאנקיז - בשנים האחרונות הקלאץ' המפורסם והמנהיג הבלתי מעורער של הפסים דעך, אבל ביום שישי בברונקס הוא היה שם כדי לחבוט להומראן מכריע באינינג השמיני ולהעניק ליאנקיז ניצחון ראשון באיצטדיון החדש.

איאן קינסלר, טקסס ריינג'רס - הבסיס השני של טקסס הופך למפלצת. בניגוד לג'ייסון קובל ממינסוטה, למשל, שהסייקל שלו היה די מקרי, אצל קינסלר מדובר במדגם מייצג ליכולת שהייתה ובעיקר לזו שתבוא.

ארון היל, טורונטו בלו ג'ייז - אם כבר מדברים על שחקני בסיס שני, היל הוא בוודאי לא קינסלר, אבל בקנדה צומח אינפילדר מצוין.

קרלוס פניה, טמפה ביי רייז - הוא יכול להוציא לך את המיץ עם סטרייקאאוטים, אבל הוא כוח משמעותי בהתקפה של טמפה ביי. הרייז צריכים אותו ביכולת של השבוע.

אדם ג'ונס, בולטימור אוריולס - לזה התכוונו האוריולס כשהביאו אותו מסיאטל תמורת בדארד.

קרלוס דלגאדו, ניו יורק מטס - האיש הכי אמין בהתקפה של המטס, יעיל ומפחיד גם בגיל 37.

רוי האלאדיי, טורונטו בלו ג'ייז - כרגע זו נראית עונת האלאדיי טיפוסית (כשהוא בריא) - מאזן 0:2, ERA של 1.29.

נייט מקלאות', פיטסבורג פייראטס - מתפתח חובט מפחיד בעיר הפלדה.

מני רמירז, לוס אנג'לס דודג'רס - מישהו פה התחיל לעבוד. נא לתפוס מחסה.

זאק גריינקה, קנזס סיטי רויאלס - פתיחה כזו היא לא מקרה. האם אנחנו עדים להתפתחותו של קליף לי מודל 2009?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שימו עין על

ולאדימיר גררו, לוס אנג'לס איינג'לס - בקבוצה כל כך מאותגרת התקפית כמו האיינג'לס, חסרונו של גררו צפוי להיות מאוד משמעותי. הסוויפ שחטפו המלאכים ממינסוטה הוא רק סימן אחד שמבשר רעות.

ריאן לודוויק, סט. לואיס קרדינלס - ההתקפה של הציפורים האדומות מפחידה מתמיד, ולא רק בגלל פוחולס. כריס דאנקן המפתיע מהווה איום, אבל מי שבאמת התחיל להשבית מגישים באופן קבוע הוא לודוויק, שנמצא כרגע בקצב של 200 חבטות העונה.

קרלוס קוונטין, שיקגו וייט סוקס - שווה לעקוב אחרי מי שנחשב באסט ענק באריזונה ואשתקד פרץ במדי הגרביים הלבנים. יש לו כבר שבעה הומרים העונה, והזרוע עוד נטויה.

דייויד אורטיז, בוסטון רד סוקס - עדיין לא נכנס ל"סליחה, עגלה", אבל גם הסבלנות שלנו מתקצרת.

ג'ובה צ'מברליין, ניו יורק יאנקיז - כדאי מאוד שהוא יפסיק להוליך אנשים כאילו הוא סדרן בתחנת רכבת.

ג'רוד וושבורן, סיאטל מארינרס - כשהוא דומיננטי כבר שבוע שני ברציפות, מגיע לו לקבל הערה חיובית.

ויקטור מרטינז, קליבלנד אינדיאנס - העונה שעברה הייתה מאכזבת ברמות קשות לוי-מארט, אבל בקבוצה האפרורית של קליבלנד הוא חזר להיות כוח התקפי.

טים וייקפילד, בוסטון רד סוקס - בעוד סביב כל אחד ברוטציה של בוסטון יש סימן שאלה, הנאקלבולר בן ה-42 ממשיך לעלות ולספק את הסחורה. לא יהיה לו ERA מדהים השנה, אבל לפחות מבחינת כשירות ומסירות הוא עובר כל מבחן אמינות.

ג'רמי הרמידה, פלורידה מארלינס - קלאץ', קלאץ', קלאץ'.

ריקי רומרו, טורונטו בלו ג'ייז - האם הקנדים מצאו את הפאנץ' שיגבה ברוטציה את רוי האלאדיי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully