וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-בני סכנין: המאמן חדש, הצרות מוכרות

הדרבי הצפוני בתחתית (שבת, 17:15) יעמת שתיים שזקוקות נואשות לניצחון. בן שמעון יערוך בכורה בק"ש, קוליק שוקל לעלות עם אוקוצ'ה

בהפועל קרית שמונה מרגישים רוח של שינוי באוויר מאז הגעתו של רן בן שמעון. האווירה בקבוצה השתפרה פלאים והשחקנים מביעים את שמחתם בכל דבר אפשרי בעקבות שובו של המאמן. למרות זאת, בקבוצה יודעים שמשחקי התחתית העונה לא האירו להם פנים ומתוך 15 נקודות אפשריות נגד סכנין והכח עמידר רמת גן, שתי הקבוצות שנאבקות איתה בתחתית, הם הפסידו את כל 15 הנקודות וגם לקראת המשחק הנוסף מול סכנין (שבת, 17:15, אין שידור) מד הלחץ עולה.

בקרית שמונה לא מסכימים להתייחס למשחק הקרוב כהזדמנות אחרונה, אך רואים בו כאפשרות לעלות בחזרה מעל המקום האחרון, בו נמצאת הקבוצה כרגע. באסיפת הקבוצה דיבר בן שמעון בעיקר על המוטיבציה שהראו שחקניו לאורך השבוע באימונים. הוא ביקש מהם: "אני רוצה שאותם רצון ומוטיבציה שהראיתם השבוע באימונים יבואו לידי ביטוי במגרש. תבואו נחושים ואגרסיביים". לאחר מכן הראה המאמן קטעי וידאו ממשחקיה של סכנין לאורך השבועות האחרונים ושם דגש על החזקת הכדור באמצע המגרש.

בן שמעון עדיין מתלבט לגבי ההרכב כשהמערך שהוא צפוי להעלות הוא 2-4-4. בחלק ההתקפי וההגנתי של הקבוצה הוא די סגור, אך בקישור יש לו עדיין מספר התלבטויות. לאורך כל השבוע בדק בן שמעון מספר אפשרויות כשניסה ליד סאלח חסארמה את פול קסאני, רן קוז'וק, בני בן זקן ותומר סויסה כאופציות. כרגע נראה שהמאמן יעדיף את קסאני ובן זקן לפני סויסה וקוז'וק, אבל הדברים יכולים עוד להשתנות עד תחילת המשחק.

יוסי בצלאל ישוב לעמוד בשער הקבוצה במקום דני עמוס בשל שיקולים מקצועיים. החיסרון העיקרי של בן שמעון הוא גיא צרפתי, שלא יכול לשחק עקב צבירת חמישה צהובים. שינוי נוסף שמתוכנן הוא העלאתו של עומר פרץ, שיובש על ידי אלי כהן, שעזב את הקבוצה. הקפטן יניב לביא בספק למשחק ואם לא יהיה כשיר, את מקומו יתפוס יוסי ביטון.

קוז'וק אמר לקראת המשחק: "יש אווירה טובה בקבוצה וכולם מודעים לחשיבות המשחק מחר. אנחנו מאוד מרוצים מההצטרפות של רן, שהביא למוטיבציה גבוהה, ואם היא תבוא לידי ביטוי במגרש, אני מאמין שנדע לקחת את הנקודות החשובות בהמשך במאבקי התחתית".

הרכב משוער: יוסי בצלאל, דני בונדר, יוסי ביטון (יניב לביא), לואיס גוטיירז, עמיר נוסבאום, סאלח חסארמה, פול קסאני (רן קוז'וק), בני בן זקן (תומר סויסה), עומר פרץ, יובל אבידור, ירו בלו.

סכנין תקבל השראה מהצ'מפיונס?

אחרי שבוע סוער במיוחד שעבר על בני סכנין יצאה הקבוצה לבית מלון הגושרים במטרה לנוח ולהתרכז בלשכוח את השבוע האחרון שכלל הפסד צורם למכבי תל אביב, קנסות, עימותים והתנצלויות. בסכנין מודאגים מאוד מההשתלבות של רן בן שמעון, אבל יגיעו למשחק עם רוח לחימה שתעזור להם לעבור את המשחק מחר. האופטימיות בסכנין נובעת גם מהעובדה שניצחון החוץ היחיד שלהם העונה היה בקרית שמונה.

באימון המסכם לא דיבר המאמן, ערן קוליק, עם השחקנים והראה הערב קטעי וידאו מהמשחקים של קרית שמונה נגד מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד, כמו גם את השערים בין ליברפול וצ'לסי כדי לפתוח להם את התיאבון להתקפה. בשלב הזה מתלבט קוליק לגבי ההרכב. למרות ההפסד לתשעה שחקני מכבי תל אביב, קוליק נוטה לפתוח עם אותו הרכב שפתח בשבת האחרונה, כשהוא מתלבט בין מהראן אבו רייא לבאסם גנאים בצד שמאל של ההגנה ובהתקפה בין אובודו אוקוצ'ה לאיברהים בסיט. ככל הנראה יפתח אוקוצ'ה בהרכב כי לטענת סכנין בקרית שמונה מפחדים יותר מאוקוצ'ה. עומרי אלון יעמוד בשער במקום מאיר כהן המורחק.

קוליק אמר לקראת המשחק: "זה משחק תחתית חשוב ביותר לשתי הקבוצות. אני בטוח שלחימה תהיה משני הצדדים. אני רק מקווה שיהיה גם כדורגל ונוכל להבקיע שערים. אני לא מסתכל על מה קורה בקרית שמונה, כי גם אנחנו חייבים את הנקודות. לא נשב ונבכה על המשחק שלנו נגד מכבי תל אביב. אנחנו חייבים לחזור לעצמנו ולהציג את היכולת שהצגנו לפני שלושה שבועות. אחר כך נוכל לחזור עם הנקודות מחר".

הרכב משוער: עומרי אלון, עלי עותמאן, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים (מהראן אבו ריא), חיים בנון, עבאס סואן, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, אחמד קסום, אוקוצ'ה (איברהים בסיט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully