וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-בית"ר ירושלים: עוד לא תמה תקוותם

למרות מרחק שמונה נקודות מהמוליכה, האלופה תנסה לחזור למירוץ (שבת, 19:30, ספורט 1). פרננדס הפצוע בספק, דמארי במקום גרנצ'ארוב

על אף שאיבדו סיכוי ריאלי לאליפות ביום שני, מגיעה בית"ר ירושלים למשחק נגד מכבי פתח תקוה (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט 1) עם מטרה אחת ברורה - ניצחון. מאמן האלופה היוצאת, ראובן עטר, ביקש משחקניו להמשיך ולהילחם עד הסוף, כדי להגיע כמה שיותר גבוה, ומתוך אמונה שהפועל תל אביב ומכבי חיפה עוד יאבדו נקודות. כמו כן בבית"ר מסתכלים קדימה גם ליום רביעי, אז ישחקו נגד הפועל כפר סבא במסגרת רבע גמר גביע המדינה, וירצו להגיע אל המשחק במומנטום חיובי.

מהאימון המסכם של בית"ר ביום שישי נעדר דריו פרננדס, והוא בספק למשחק. הארגנטינאי סוחב פציעה כבר למעלה משבוע וגם ביום חמישי ערך אימון חלקי בלבד, אך משלא חלפו הכאבים קיבל מנוחה גם ביום שישי. לאחר ששוחח עם ראובן עטר הגיעו השניים להחלטה כי רק בשבת יעבור השחקן מבחן כשירות ויוחלט אם ישחק.

"יש לי כאבים, אבל אני מאמין שבסופו של דבר אשחק", סיפר הקשר לאתר הרשמי של המועדון, אך בצוות המקצועי יעדיפו לא לקחת סיכונים במידה שלא יהיה כשיר לחלוטין, וישמרו אותו למשחק הגביע נגד הפועל כפר סבא ברביעי. אם לא יהיה כשיר, צפוי ניר נחום לפתוח כמגן ימני. ברק משה הצעיר, שהיה אמור להחליף את פרננדס במידה שזה לא ישחק, לא ישותף במשחק משום שהוא נכלל בסגל נבחרת הנוער, היוצאת למחנה אימונים ברומניה ביום ראשון הקרוב. מאמן הנבחרת אלי אוחנה ביקש מבית"ר לא לשתף את ברק משה, כדי שיהיה כשיר לשני משחקי האימון שתקיים נבחרת הנוער.

גם הדרום אמריקאי השני של הקבוצה, המגן כריסטיאן אלברז, סובל מפציעה בשריר התאומים ולא יהיה בסגל. אלברז עבר בדיקה ביום חמישי כדי לוודא האם מדובר במתיחה חזקה או קרע, אך התוצאות יגיעו רק בשבוע הבא. את מקומו צפוי למלא שמוליק קוזוקין הצעיר, שפתח בשני כבלם במקומו של שמעון גרשון החולה, שהספיק להחלים ויפתח מחר. פרט לכך ראובן עטר, שלא תירגל את ההרכב באימון, לא צפוי לערוך שינויים בהרכב.

בסיבוב השני ניצחה בית"ר את מכבי פתח תקוה 0:1 משער של אבירם ברוכיאן במחצית השניה, בעוד בסיבוב הראשון הסתיים המשחק בתיקו 1:1 לאחר שפאבלו באסטיניני העלה את המלאבסים ליתרון בטדי, אך שוב ברוכיאן היה במקום במחצית השנייה כדי לאזן. ראובן עטר הזהיר את חניכיו ממכבי פתח תקוה, שגברה העונה על מכבי חיפה ומכבי נתניה, וביקש מההגנה לשים לב להתקפות המתרפצות המהירות שלהם.

ביום ראשון הקרוב יעמוד יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין לבירור בהתאחדות לכדורגל, בנוגע לעמידתה של הקבוצה בתנאי הקבלה הכלכליים לליגה האירופית החדשה. על אף שלקבוצה חובות של כ-60 מיליון שקלים, עדיין לא ברור כמה מהם וכיצד תוכל הקבוצה לכסות. במועדון ינסו לעשות הכל כדי לעמוד בתנאים.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, שמוליק קוזוקין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, דריו פרננדז (ברק משה), עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן-שושן, ברק יצחקי.

"מה לעשות? לשמור על ברוכיאן בדקה ה-57'"

במכבי פתח תקוה כנראה יודעים מה צריך לעשות, בין היתר, כדי לא לספוג מול בית"ר ירושלים: לשמור על אבירם ברוכיאן. שחקנים בקבוצה סיפרו היום בחדר ההלבשה כי בשני המפגשים הקודמים כבש הקשר שערים מכריעים באותה דקה. במפגש הראשון בטדי (1:1) הוא כבש את השוויון ובמפגש השני בפתח תקוה (0:1 לבית"ר) זה היה שער ניצחון. אחד השחקנים סיפר: "כמובן שזה היה בציניות. לבית"ר יש הרבה שחקנים מוכשרים".

הניצחון בשבוע שעבר על מכבי נתניה הוליד רף ציפיות חדש: לסיים את העונה בחלק העליון של הטבלה. הקבוצה תוכל להגיע לאינטרטוטו במצב שבו הממוקמת רביעית (כנראה בית"ר או נתניה) תשחק באופ"א בזכות זכייה של אחת הקבוצות הגדולות האחרות בגביע המדינה.

לקראת המשחק מחר הבלם בובאן גרנצ'ארוב ייעדר ואת מקומו יימלא הבלם ניצן דמארי. כרגע זה השינוי היחיד שמתכנן רוני לוי בהרכב. בקבוצה מרוצים מאוד מהעובדה שליאור אסולין חזר להבקיע אחרי הפציעה.

במועדון החליטו לפנות לגנט בכדי שזו תשחרר את גרנצ'ארוב. המטרה היא להחתים את בלם נבחרת מקדוניה לטווח ארוך או לעונה אחת עם אופציה להארכת החוזה. לג'רנצארוב יש חוזה אצל הקבוצה הבלגית בעונה הבאה. רוני לוי, אגב, עדיין לא סיכם בקבוצה וטרם נקבעה פגישה בעניין. ההנהלה מעוניינת להחתימו לטווח ארוך, בעוד שלוי מעדיף לחתום לעונה אחת.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, ניצן דמארי, מורד מגמאדוב, קובי גנון; סירמנה דמבלה, דני פרדה, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים; ליאור אסולין, רוביל סרסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully