וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל עשוי לפתוח נגד מכבי ת"א

17.4.2009 / 13:39

קשר חיפה הפגין יכולת טובה באימונים, ולאחר שהתנצל בפני קטן, אלישע לוי שוקל להעלותו בהרכב. התלבטות בין חרזי לקרופניק בעמדת הבלם

קשר מכבי חיפה, בירם כיאל, תופקד בהרכב הקבוצה באימון שנערך ביום שישי, לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב בבלומפילד (ראשון, 20:50). כזכור, כיאל היה מעורב בתקרית עם יניב קטן, בה הקפטן טען כי התאמן בחוסר חשק, ולאחריה שיתופו במשחק היה בספק. המאמן אלישע לוי הוסיף כי התנהגותו של השחקן, שיישר את ההדורים עם קטן, פתחה את האפשרויות בנוגע להרכב, ובאימונים שנערכו הפגין כיאל יכולת טובה. בשלב זה, למרות שאייל גולסה תופקד על חשבונו בהרכב, שנראה כי כיאל יפתח. אחת הסיבות היא שמדובר במשחק חוץ נגד מכבי תל אביב, ולוי לא רוצה להפקיר את החלק ההגנתי.

בשבת ייערך האימון המסכם לקראת המשחק, בו לוי ידבר על הקבוצה היריבה. גם באימון יום שישי תורגל ליאוניד קרופניק בהרכב, אך לוי מתלבט בינו לבין אלון חרזי בעמדת הבלם. אם חרזי ישחק, הוא ישבור את שיא ההופעות בכל הזמנים וירושם הופעה מספר 520. שחקנים בקבוצה סיפרו כי לאחרונה כי חרזי נראה מאוכזב מאוד מהעובדה שהוא לא משחק, והוא רצה מאוד לשבור את שיא ההופעות דווקא מול הקהל הביתי בקרית אליעזר, אולם זה לא קרה במחזור הקודם נגד הפועל פתח תקוה. שחקנים בקבוצה הצדיקו את לוי על שלא שיתף את חרזי, משום שלדעתם לא היה צריך לוותר על שיקולים טקטיים בתמורה להישג אישי זה או אחר.

מלבד ההתלבטות בנוגע לעמדות הבלם והקשר האחורי, ללוי אין התלבטויות נוספות, וגם הפעם יעלה החלוץ שלומי ארבייטמן בחוד ההתקפה. החלוץ מוחמד גדיר יטוס ביום ראשון לרומניה עם נבחרת הנוער, שעורכת הכנות לאליפות אירופה, ושוב לא ייכלל בסגל. גם הבלם אנדרסון ווסט צפוי לראות את המשחק מהיציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully