וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטיח אדום או מסלול ירוק?

דור בלך

18.4.2009 / 11:03

מי מבין קבוצות הליגה תהווה את היריבה הנוחה ביותר עבור המתמודדות על האליפות ומי לא תיתן שידרכו עליה בדרך למעלה. דור בלך מדרג

הקלות

הפועל פתח תקוה:

הפועל פתח תקוה עשתה את הסיפתח בשבוע שעבר עם הפסד למכבי חיפה מגול של אייל משומר מ-30 מטרים בדקה ה-90. אין צורך להרחיב מעבר לזה מדוע היא ככל הנראה היא הולכת להפסיד להפועל תל אביב בשבת. מי שפעם שלטה בכדורגל הישראלי ורק לפני קצת יותר מעשור וחצי הייתה אחת מאריות הכדורגל בישראל וללא ספק אחת מהגאות שבקבוצות הליגה, הפכה למדרכה. היא תחלק נקודות לקבוצות תחתית במצוקה, גם כשהיא שואפת להגיע לאירופה – תפסיד בכל פעם לקבוצות הצמרת גם כשהיא מתמודדת על האליפות, ותשחרר כל שחקן שיראה ניצוצות של כדורגל. הסיכוי היחיד שלה לנצח נובע מהיחס החם במיוחד למכבי חיפה.

הכח עמידר רמת גן:

בניגוד ליריבותיה לתחתית, שברגעי האמת יממשו את הסטיגמה של החיה הפצועה הנאבקת על חייה ואולי יצליחו לחלץ נקודות, להכח פשוט אין את האמצעים לנצח את מכבי חיפה במחזור ה-30 או את הפועל תל אביב במחזור ה-32, בטח לא כשבמחזור ה-31 השתיים נפגשות האחת עם השנייה. הכח, בין אם במודע ובין אם לא, מכוונת את כליה כדי לקצור נקודות מול הקבוצות ברמה שלה ואלו שקצת מעל. להרוס לאלופה שבדרך סתם יהיה בזבוז אנרגיה. מכבי חיפה והפועל תל אביב כנראה שלא יאבדו מולה את התואר, לא כשבמחזור האחרון הכח פוגשת את הפועל פתח תקוה.

הבינוניות

עירוני קרית שמונה:

קשה לדעת לפני המשחק הראשון בקדנציה החדשה של רן בן שמעון, אך התחושות בצפון הן שהקבוצה הולכת להישאר בליגה, וזה יכול לקרות רק עם ריצה טובה בשבעת המחזורים האחרונים. לקרית שמונה סגל איכותי יותר מלרוב קבוצות הליגה, והחיבור בינה לבין בן שמעון הצליח בעבר. בניגוד לכמה קבוצות שסיימו את העונה, קרית שמונה לא רק תיאבק נגד הירידה במחזורים האחרונים, שחקניה גם יהיו חייבים להוכיח משהו לרן בן שמעון לקראת העונה הבאה. מחר הם ישחקו בקרב על 6 נקודות נגד סכנין וממנו יצאו לשבועיים קשים נגד צמד המוליכות, כשאם לא יוציאו 5 נקודות לפחות משלושת המשחקים הקרובים, הסיכוי שבן שמעון ינסה לשחזר את עלית הליגה עם הקבוצה בשנה הבאה יגדל משמעותית. אלישע, גוטמן, תכינו את מגני העצם.

בני סכנין:

בדיוק כמו קרית שמונה, סכנין תגיד למפגש עם הצמרת במחזורים ה-29 ו-30 לאחר שני משחקים גורליים נגד הכח עמידר רמת גן וקרית שמונה. מספר הנקודות שתוציא משם ישפיע בצורה ניכרת על התצוגות שתתן נגד המוליכות. אם תצא ללא נקודות בכלל תהיה חייבת לנצח בכדי לשרוד, אך המורל בקבוצה צפוי להיות נמוך במיוחד. אם תוציא את מלוא שש הנקודות תבוא משוחררת ותוכל להפתיע. כל דבר באמצע יביא את סכנין במצב הכי מסוכן ליריבותיה. חוץ מזה, סכנין מנסה לשחק תחת ערן קוליק כדורגל יותר משוחרר, שמח, שזה תמיד טוב לקבוצה שרוצה לעקוץ. בטח למישהי שרצה לאליפות. בניגוד לקרית שמונה, סכנין כבר מעבר למומנטום הראשוני של החלפת מאמן, ולכן אמורה להיות יריבה קצת יותר נוחה מקרית שמונה.

מכבי נתניה:

מכבי נתניה, שתחתום את העונה עם מפגש נגד חיפה מחזור אחד לפני הסוף ונגד הפועל תל אביב במחזור האחרון, תמשיך להיות חידה. קשה לצפות את הקבוצה של לותר מתיאוס, שגם בשיאה ידעה לאבד נקודות במקומות שאסור לה ולקחת נקודות במקומות שאף אחד לא נתן לה סיכוי. מצד אחד, הקבוצה איבדה עניין כבר עכשיו, ועד מחזורי הסיום סביר להניח שתהיה עם הראש בחוף פולג. מאידך, נתניה הצטיינה השנה במפגשים עם קבוצות הצמרת וידעה לשדרג את עצמה מולן. קשה להאמין שתרשום ניצחון שלישי ברציפות על מכבי חיפה או משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון על הפועל תל אביב – אבל בנתניה כמו בנתניה, הכל אפשרי.

הקשות

בית"ר ירושלים:

הדאבליסטית, שבינתיים נושלה לפחות מתואר אחד, תסיים את העונה בקרית אליעזר במשחק שעשוי להכריע את גורל האליפות. הקבוצה הגאה שמוביל ראובן עטר לא תרשה לעצמה להיות חלק מפסטיבל האליפות של מכבי חיפה. גם אם בית"ר תגיע בהילוך שני, היא יכולה לעקוץ ולנצל את הלחץ איתו חיפה עשויה להגיע למשחק הגורלי. אם חיפה תהיה חייבת ניצחון במשחק הזה, חוסר הניסיון של שחקניה עלול לא לשלם מחיר, ואחד הכישרונות של בית"ר תמיד יכול לעקוץ מתישהו. השחקנים, שרובם צריך למצוא חוזה לעונה הבאה, ינסו לחתום את פרק בית"ר הגדולה בטעם טוב. מצד שני, ספרו את כל זה לאוהדי בית"ר במידה שניצחון שלהם יכתיר את הפועל תל אביב.

מכבי תל אביב:

מאמן טוב או לא, ביציע או על הקווים, אבי נמני עדיין נותר דמות מפתח בכדורגל הישראלי, וגם השנה יהיה זה הוא שיכריע מי תהיה אלופה. כבר בראשון הקרוב תארח מכבי תל אביב את מכבי חיפה, כשבשבוע הבא הדרבי חוזר לעיר. מכבי תל אביב נראית קבוצה אחרת במחזורים האחרונים – טיפה יותר משוחררת, טיפה יותר בטוח בעצמה, ומעל לכל מנצחת. אך למרות שהצליחה לחבר סוף סוף שני ניצחונות יחדיו קשה להאמין שתצליח להפוך את זה לרצף מרובע. הצהובים משתוקקים לצאת עם 6 נקודות מהשבוע הזה, אבל סביר להניח שיסתפקו ב-3 או 4. התשובה לשאלה מי תשאיר את הנקודות אצל נמני, עשויה להיות אותה תשובה לשאלה מי תהיה האלופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully