וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מגי נקנס, וחזר לאימונים

17.4.2009 / 12:43

ארון מגי הועמד לוועדת משמעת של המועדון, ספג קנס על בילוייו המאוחרים, ושב להתאמן עם חבריו. צ'ארלס גיינס עשוי להיחתך מהקבוצה

ארון מגי שב היום (שישי) לאימוני מכבי תל אביב, לאחר שהועמד הבוקר לוועדת משמעת של המועדון, נקנס, ובכך הורשה לחזור להתאמן עם חבריו. כזכור, כבר אתמול נועד שמעון מזרחי, יו"ר המועדון, עם רוני לופו, סוכנו של מגי. השניים דנו בגובה הקנס שביקשה ההנהלה להטיל על השחקן בגין פרשת מועדון ה'מנד'יס', אולם הם לא הגיעו להבנות.

בכוונת ההנהלה היה להטיל קנס בגובה של משכורת חודשית אחת על מגי, אלא שעל פי תקנון איגוד השחקנים, היא לא יכולה הייתה לעשות זאת ללא הסכמת השחקן. גובה הקנס המקסימלי שיכולה מכבי להטיל על שחקניה על פי תקנון האיגוד הוא כ-27 אלף שקלים בלבד, וכאמור אין באפשרות המועדון להגדיל את הקנס ללא אישור השחקן עצמו. על פי ההסדר בין הצדדים, ייקנס מגי בכ-15,000 דולר.

ביום שני יועמדו בפני וועדת משמעת השחקנים שלקחו חלק בפרשת 'מנד'יס' הראשונה, בהם ליאור אליהו, דיאור פישר וצ'ארלס גיינס. גיינס, כידוע, שב ובילה במועדון בתחילת השבוע עם מגי לאחר הפסד הקבוצה למכבי חיפה, וכבר ביום שלישי טענו גורמים במכבי כי יוטל עליו עונש חמור משמעותית מעונשו של מגי. כפי שפורסם, ייתכן ובמכבי לא יסתפקו בקנס כספי, אלא אף ישחררו את גיינס מהמועדון.

עדכון ראשון: 16.4, 22:33
עדכון אחרון: 17.4, 12:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully