וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מאדן תולה את המיקרופון

16.4.2009 / 19:44

פרשן הפוטבול האגדי, בעל מותג משחקי המחשב המוצלח ביותר, החליט לפרוש לאחר 30 שנים בעמדת השידור: "הגיע הזמן להגיד שלום"

ג'ון מאדן, פרשן הפוטבול האגדי והאיש שאמון על מותג משחקי "Madden", אחד ממשחקי המחשב המצליחים ביותר בעשרים השנים האחרונות, החליט לתלות את המיקרופון ולפרוש משידור לאחר 30 שנה. "הגיע הזמן להגיד שלום. אני כבר בן 73, יום נישואיי ה-50 מתקרב. ה-NFL הייתה כל חיי ב-40 השנים האחרונות, זו הייתה התשוקה שלי והיא עודנה קיימת בלבי".

מאדן החל את קריירת השידור שלו ב-1979, לאחר שהצעיד את אוקלנד ריידרס לזכיה בסופרבול. הוא חבר לשדר ושחקן העבר פאט סאמרול, והשניים שידרו ב-CBS וב-FOX. לאחר פרישתו של סאמרול המשיך מאדן לפרשן את משחקי ה"מאנדיי נייט" ב-ABC ולאחרונה את משחקי ליל ראשון ב-NBC. הוא ידוע בכך שלא היה טס בשל פחד טיסות שנגרם עקב אבדנם של רבים מחבריו בהתרסקות מטוס ב-1958, אלא נוסע באוטובוס המיוחד שלו (Madden Cruiser) למשחקים מחוף אל חוף.

רבים הכירו את מאדן ולמדו פוטבול לא דרך הטלוויזיה, אלא דרך מותג משחקי המחשב המצליח "Madden", שיצא מ-1988 בגרסאות שונות לכל המחשבים וקונסולות המשחק. דרך המשחק למדו רבים, גם כאלה שאינם אמריקאים ולא הכירו לפני כן את הענף, את רזי משחק הפוטבול. מאדן הוא השדר האגדי השני שה-NFL נפרדת ממנו בתוך ארבעה ימים, לאחר שמוקדם יותר השבוע הלך לעולמו הארי קאלאס, הקול שמאחורי סרטי ה-NFL.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון מאדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully