וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר לשחקניו: "תזכרו שאתם הקבוצה הכי טובה בארץ"

דור בלך

16.4.2009 / 13:29

מאמן בית"ר ירושלים ניסה להחדיר מוטיבציה בשחקניו לקראת מכבי פ"ת בשבת: "צריכים לעשות את שלנו ולחכות לנפילה של קבוצות אחרות"

לאחר יום חופש בעקבות החג, שבה היום (חמישי) בית"ר ירושלים להכנות לקראת משחק הליגה נגד מכבי פ"ת בשבת. "התוצאה ביום שני מול בני יהודה בהחלט מאכזבת אותנו", הודה עידן ורד באתר הרשמי של המועדון, "עצם העובדה שלא הצלחנו לקחת 3 נקודות במשחק, גרמה לנו לצאת מעט מאוכזבים. אני לא חושב שהעונה הסתיימה עבורנו כמו שטוענים, אבל למחוק פער של 8 נקודות כשיש 21 נקודות בקופה זאת בהחלט לא משימה קלה".

ורד הצעיר, שהפך לאחד מהברגים המרכזיים בקבוצה של ראובן עטר וסומן כבר כמי שינהיג את הקבוצה בעונה הבאה, לאחר עזיבתם הצפוייה של הכוכבים, לא מתרגש יתר על המידה. "בניגוד למה שחושבים, אין כאן לחץ ויש בקבוצה אווירה טובה מאוד. אני מסכים עם עידן טל שאמר בשבוע שעבר שפתיחת העונה הלא טובה שלנו פוגעת בנו עכשיו. את הנקודות שאיבדנו במשחקים הבית בסיבוב הראשון אי אפשר להחזיר וזו הסיבה לפער שהתפתח בצמרת. בסך הכל אבל יש אווירה טובה מאוד, אין תחושה של הרמת ידיים ואנחנו מגיעים רעבים לכל משחק מחדש".

"השנה כל משחק הוא משחק לא קל, במיוחד כשמדובר במכבי פתח תקוה שהיא קבוצה ביתית שמאוד קשה לנצח אותה באורווה. ניצחנו אותם לא מזמן וחזרנו לירושלים עם 3 נקודות, אנחנו נקנה את אותה התוצאה מחדש למרות שאנחנו יודעים שהולך להיות לנו משחק קשה מאוד", הודה הקשר. "שמעתי כבר שאמרו שמה שנשאר לנו העונה זה רק הגביע, אבל אני לא מסכים עם זה. אנחנו קבוצה שרוצה לנצח בכל משחק ויש לנו עדיין מטרות בליגה לסיים כמה שיותר גבוהה בטבלה. אחרי שנסיים את המשחק בפתח תקוה, נוכל לדבר על משחק הגביע, עכשיו זה יהיה מיותר לדבר על המשחק בכפר סבא".

לפני האימון העביר ראובן עטר תדריך וידאו על היריבה ביום שבת והקרין קטעים מהמשחק בין הקבוצה למכבי נתניה בשבוע שעבר. "העונה שלנו עדיין לא הסתיימה, אנחנו צריכים לעשות את שלנו ולחכות לנפילה של קבוצות אחרות, אסור לנו להרים ידיים", דירבן המאמן את השחקנים. "אסור לבוא בירידת לחץ, כי מכבי פתח תקוה קבוצה טובה מאוד שלקחה הרבה נקודות לגדולות ורק בשבוע שעבר ניצחה את נתניה".

המאמן הוסיף: "למרות תוצאת התיקו ביום שני מול בני יהודה, אתם עדיין הקבוצה שמציגה את הכדורגל הכי טוב בליגה, אפילו שאנחנו לא במקום הראשון בטבלה. לא ויתרנו על שום דבר העונה, אנחנו עומדים בפני שלושה משחקים חשובים מאוד בשבוע הקרוב, גם בליגה וגם בגביע. יש לנו עדיין מטרה לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה ואנחנו צריכים להישאר מרוכזים עד סוף העונה ולא להרים ידיים, תזכרו שאתם היום הקבוצה הכי טובה בארץ ולא משנה באיזה מקום אנחנו נמצאים בטבלה".

כריסטיאן אלברז יעבור היום בדיקות על מנת לקבוע האם הפציעה ממנה הוא סובל היא קרע בשריר האתומים או מתיחה חזקה בלבד. תוצאות הבדיקות יגיעו בשבוע הבא והמגן, שעורך אימוני ריצה בלבד, לא יכלל בסגל ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully