וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל התנצל בפני קטן

16.4.2009 / 12:09

הקשר התנצל בפני הקפטן בעקבות התקרית. לוי על כיאל: "הנקודה היא לא הכעס שלו, אלא ההתנהגות". פיחות במעמדו של גדיר

הקשר בירם כיאל והקפטן יניב קטן שוחחו בעקבות התקרית בניהם באימון שנערך בערב החג. כיאל התנצל על התקרית ובמועדון טוענים כי ההדורים יושרו לאחר השיחה בניהם. כזכור, קטן פנה במהלך האימון שנערך שלשום (שלישי) לעוזר המאמן גיורגי דרסיליה וביקש ממנו להעיף את כיאל מהאימון בטענה שהוא מתאמן בחוסר חשק. קטן אמר לדרסיליה: "תסתכל איך הוא מתאמן, תעיף אותו מהאימון".

האירוע התרחש לאחר תיקול שביצע כיאל במהלך האימון, לאחריו כעס קטן ואמר לקשר: "בפעם הבאה אל תעשה את זה", תוך שהוא הפגין כעס רב כלפיו. שחקנים בקבוצה אמרו כי קטן עשה זאת מתוך מחויבות לקבוצה, אבל הודו כי לאחרונה היחס לכיאל, מכל הגורמים, אינו ראוי. לוי התייחס לכך הבוקר כשאמר: "המסר היה מאוד ברור. בקבוצה כמו מכבי חיפה כל אחד יכול לא להתלבש. הנקודה היא לא הכעס שלו, אלא ההתנהגות שלו. ברגע שכיאל לא קיבל את הנורמות בתוך הקבוצה, כל האפשרויות בהרכב פתוחות".

לוי התייחס גם למשחק הקרוב מול מכבי תל אביב. "מכבי תבוא משוחררת ומסוכנת. המאבק יימשך עד הסוף ואנחנו מוכנים לכך". אלון חרזי עשוי לקבל קרדיט בהרכב במקום הבלם ליאוניד קרופניק, שנראה כי בחיפה לא בונים עליו כשחקן הרכב בעונה הבאה. היום תורגל קרופניק בהרכב הראשון ונראה כי עדיין לא התקבלה החלטה בעניין. חרזי ישבור כנראה את שיא ההופעות בכל הזמנים. השוער ניר דוידוביץ' יחגוג 300 הופעות ושחקנים בקבוצה פרגנו לשוער בעקבות ההישג.

החלוץ מוחמד גדיר, שלא נכלל בסגל בתקופה האחרונה, קיבל הודעה כי המאמן אלישע לוי מסכים לשחררו לאימוני נבחרת הנוער שתטוס ביום ראשון למשחקי הכנה ברומניה. לפיכך, גדיר שוב לא ייכלל בסגל. גם הבלם ווסט אנדרסון לא צפוי להיכלל בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully