וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד יהודי מבית טוב

16.4.2009 / 9:21

איאן קינסלר מטקסס חבט ל-6 מ-6 עם סייקל ב-6:19 על בולטימור. כמעט נו היטר לוייקפילד מבוסטון, קרפנטר ייעדר בין חודש לחודשיים

כריס קרפנטר, המגיש של סט. לואיס קרדינלס שנפצע ביום שלישי, צפוי להיעדר בין חודש לחודשיים מהמגרשים, לאחר שנפצע בבית החזה. "אם זה לא כל כך חמור, זה ארבעה שבועות, אם זה יותר חמור, זה יכול להגיע לשמונה שבועות", אמר המאמן טוני לה רוסה. קרפנטר, הסיי יאנג של 2005, בילה פעמים רבות בקריירה ברשימת הפצועים ולמעשה לא הגיש כמעט בכלל ב-2007 וב-2008. גם דייסקיי מאטסוזקה מבוסטון רד סוקס נכנס לרשימה הפצועים, בשל מה שהוגדר "עייפות הזרוע". ועכשיו, לתוצאות משחקי הלילה. ג'ון סמולץ מתחיל בפעילות החזרה מפציעה ואמור להגיש בבוסטון בתחילת יוני.

AL:

אוקלנד - בוסטון 8:2
טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 4:3
דטרויט - שיקגו וייט סוקס 0:9
קנזס סיטי - קליבלנד 5:4
טקסס - בולטימור 6:19
מינסוטה - טורונטו 12:2
סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 3:11

NL:

שיקגו קאבס - קולורדו 5:2
אריזונה - סט. לואיס 12:7
פיטסבורג - יוסטון 4:1
אטלנטה - פלורידה 10:4
ניו יורק מטס - סן דייגו 2:7
מילווקי - סינסינטי 3:9
לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 4:5
וושינגטון - פילדלפיה (נדחה)

המטס עברו טסט שני

AL:

גם בגיל 42 לא מתעייפת הזרוע של טים וייקפילד. הנאקלבולר של בוסטון עמד על נו היטר עד האינינג השמיני, וסיים לבסוף עם תשעה אינינגים וארבע חבטות חובה בלבד ב-2:8 של הרד סוקס באוקלנד. אבל עם כל הכבוד לוייקפילד, את ההצגה הלילה גנב איאן קינסלר מטקסס, שהביסה את בולטימור 6:19. קינסלר הפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה של הריינג'רס שחובט לסייקל, במשחק גדול שבו חבט ל-6 מ-6. הומר חמישי העונה לנלסון קרוז, שירה לגראנד סלאם.

טורונטו ממשיכה בפתיחת העונה המצוינת שלה, עם ניצחון 2:12 במינסוטה. 4 מ-5 והומראן לארון היל. היאנקיז הפכו מאוחר פיגור 3:2 לניצחון 3:4 בטמפה ביי, אבל איבדו את קסאווייר ניידי, שנכנס לרשימת הפצועים וייתכן שסיים את העונה בגלל פציעה חמורה במרפק. כרגע נראה שהוא הולך לניתוח הכיפי שנקרא "טומי ג'ון" ומשמעותו: "שב מול הטלוויזיה, תראה 'ספונג' בוב', כי בייסבול לא תשחק בשמונים השנים הקרובות (או לפחות בשנה הבאה)".

קליבלנד גברה על קנזס סיטי 4:5, כשטראוויס הפנר ממשיך בפתיחת הקאמבק שלו עם הומר רביעי העונה. 6.1 אינינגים מצויינים של ארמנדו גלאראגה סייעו לדטרויט לנצח את שיקגו וייט סוקס 0:9. סיאטל ניצחה את לוס אנג'לס איינג'לס 3:11 עם גראנד סלאם של איצ'ירו סוזוקי ועוד משחק מצוין של ג'רוד וושבורן (שישה וארבעה).

NL:

במשחקם השני ב"סיטי פילד" ניצחו המטס 2:7 את סן דייגו, בסיוע הומר של קרלוס דלגאדו. ג'ייסון מארקי מקולורדו חזר ל"ריגלי פילד" והכניע שם את שיקגו קאבס 2:5. ריאן לודוויק מסט. לואיס ממשיך בפתיחה הרצחנית שלו, ועם הומר ושלוש הכנסות רצים סייע לקבוצתו לנצח את אריזונה 7:12. לודוויק חובט ב-40.7 אחוז ורשם לפחות חבטה אחת בכל אחד ממשחקיו העונה. דני אוגלה הכניס גם הוא שלושה רצים, פלורידה עברה את אטלנטה 4:10 ועלתה למאזן של 1:7.

מייק המפטון הגיש שישה אינינגים נקיים ויוסטון גברה בביתה על פיטסבורג 1:4. שני הומרים של מייק קמרון סייעו למילווקי להביס את סינסינטי 3:9. ג'יימס לוני מלוס אנג'לס הולך לתוך בסיסים מלאים באינינג התשיעי, והאיינג'לס ניצחו את סן פרנסיסקו 4:5. המשחק בין וושינגטון לפילדלפיה נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully