וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "הפרמיירליג היא הליגה הטובה באירופה"

רויטרס

16.4.2009 / 0:22

מאמן ארסנל התייחס לעלייתן של שלוש אנגליות לחצי גמר הצ'מפיונס: "זה לא צירוף מקרים". פרגוסון מחמיא לרונאלדו ובעיקר להגנה

עריכה: איילת שולמן

הרבה לחץ השתחרר אמש (רביעי) אצל אנשי ושחקני מנצ'סטר יונייטד, אחרי ניצחונה של הקבוצה 0:1 על פורטו במשחק מורט עצבים. הכדורגל באצטדיון דרגאו לא התעלה לרמה גבוהה וכמו במשחק הראשון, פורטו הביטה לאלופת אירופה בעיניים ולא נפלה ממנה, אבל נכנעה לשער נפלא של כריסטיאנו רונאלדו ונשלכה לדרכה.

"זה היה שער בלתי ייאמן, שער פנטסטי, בעיטה נפלאה", החמיא אלכס פרגוסון לכובש השער והוסיף: "שיחקנו טוב והתגוננו היטב. וזה היה המפתח לניצחון. היינו מרוכזים בהגנה וכל הקבוצה התגוננה מצוין".

הסיר, שהיה מרוצה מאוד מהציוות של ריו פרדיננד ונמנייה וידיץ' אחרי כמה משחקים בהם הם בקושי שיחקו ביחד, הוסיף: "היציבות בחוליה האחורית, כשאתה משחק עם וידיץ' ופרדיננד זו תמיד התחלה טובה. אם שוב לא נאפשר לקבוצות לכבוש מולנו, נצליח".

"אני מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו ביטחון", אמר רונאלדו לאחר המשחק. "בחמשת המשחקים האחרונים לא שיחקנו טוב ואולי עכשיו המצב ישתנה". כשהתבקש לתאר את השער המדהים שלו אמר הפורטוגלי: "ברגע בו אנדרסון מסר לי את הכדור החלטתי ישר להסתובב ולבעוט, והבקעתי שער נהדר". לגבי היריבה הבאה של היונייטד אמר רונאלדו: "ארסנל משחקת כדורגל מצוין, וזה יהיה קרב צמוד. הקבוצות מכירות אחת את השנייה היטב ואני מקווה שנוכל לעבור אותם ולהגיע לגמר".

ז'וזה גומז, שהחליף את מאמן פורטו המורחק ז'סואלדו פריירה, אמר בסיום: "קיווינו שיונייטד תעשה טעויות. אנחנו מרגישים מאוד רע, וזה מובן. הם הבקיעו שער אחד - שער של השחקן הטוב בעולם".

פברגאס: "מנצ'סטר יונייטד הכי טובה בעולם"

אם בפורטו המתח לא נגמר עד השריקה האחרונה, הרי שהמפגש בין ארסנל לויאריאל בלונדון נגמר הרבה יותר מוקדם. התותחנים הפגינו כדורגל מהיר וטיפוסי, נהנו מיכולת מצוינת של שלישיית הכובשים שלהם, תיאו וולקוט, רובין ואן פרסי ועמנואל אדבאיור וניצחו 0:3 בדרך למפגש כל אנגלי בחצי הגמר נגד אותה מנצ'סטר יונייטד.

"היה חשוב לנו לכבוש שער מוקדם ולהמשיך ללחוץ", אמר ססק פברגאס, שסירב לדבר על המפגש הצפוי בחצי הגמר נגד מנצ'סטר יונייטד: "0:3 זו תוצאה לא רעה, היינו יכולים לכבוש יותר אבל לא צריכים להיות חמדנים. יש לנו משחק חשוב בחצי גמר הגביע נגד צ'לסי ביום שבת וזה הדבר אליו אנחנו מתכוננים. מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה הכי טובה באירופה, הכי טובה בעולם, אבל כרגע אנחנו מרוכזים רק בצ'לסי".

"היה חשוב לנו להגן כמו שצריך מול קבוצה מאוד טכנית וכשזכינו בכדור למהירות ולזריזות של השחקנים שלנו הייתה השפעה גדולה", הוסיף ארסן ונגר שהתייחס גם לחצי הגמר המסקרן נגד מנצ'סטר יונייטד: "יהיה מעניין. זה אתגר גדול בשבילנו וניתן הכל כדי לעלות לגמר. זה לא צירוף מקרים ששוב עלו שלוש קבוצות אנגליות לחצי הגמר, הפרמיירליג היא הליגה הטובה באירופה".

בצד המאוכזב והמובס היה אמש מנואל פלגריני, שאמר: "ארסנל הייתה הרבה יותר טובה ואנחנו לא הופענו. המשחק היה שקול עד לרגע בו ספגנו את השער השני, כשהם התחילו לנצל את השטחים שנוצרו במגרש. הקבוצה עשתה את כל המאמצים, אבל לשכוח שהיו לנו שחקנים פצועים (מרכוס סנה וסנטי קאזורלה). עכשיו אנחנו צריכים לחזור לעצמנו ולהתרכז בליגה".

רובר פירס, שבילה כמה משנותיו היפות ביותר בשורות התותחנים ואמש היה בצד השני, היה מאוכזב אך מעט נרגש בסיום: "ברמה האישית זה היה מאוד מרגש", אמר הצרפתי על מחוות הקהל האנגלי, שמחא לו כפיים, "לא ציפיתי לזה. למרות ההפסד, אזכור את הרגע הזה הרבה זמן. אני עדיין אוהד את ארסנל בגלל סוג הכדורגל שמשחקים בה".

משחקי חצי הגמר: ברצלונה - צ'לסי 28/4. מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 29/4.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully