וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן לדרסיליה: "תעיף את כיאל מהאימון"

15.4.2009 / 21:23

השניים התעמתו בעקבות תיקול באימון, קטן כעס: "הוא מתאמן בלי חשק". שחקנים: "הוא עשה את זה מתוך מחויבות, אבל נטפלים לבירם סתם"

קפטן מכבי חיפה, יניב קטן, פנה אתמול (שלישי) במהלך האימון של הקבוצה לעוזר המאמן גיורגי דרסיליה וביקש ממנו להעיף את בירם כיאל מהאימון בטענה שהוא מתאמן בחוסר חשק. שחקנים בקבוצה סיפרו היום כי: "קטן היה לא רחוק מלהרים עליו יד, אבל עשה את זה מתוך דאגה ומחויבות לקבוצה". על פי אותן עדויות, קטן אמר לדרסיליה: "תסתכל איך הוא מתאמן, תעיף אותו מהאימון". גורם בקבוצה אישר: "הוא פנה לדרסיליה שביקש מכיאל להתאמן יותר ברצינות ובזה זה נגמר".

בשלב מוקדם יותר באימון תיקל כיאל את קטן ומיהר להתנצל בפניו, קטן השיב: "בפעם הבאה אל תעשה את זה". שחקן בקבוצה אמר: "בזמן האחרון שחקנים פה תופסים טרמפ על זה שבירם גרם לפנדל בנבחרת. הוא שחקן מצוין, חבל שנטפלים אליו". עם או בלי קשר, המאמן אלישע לוי תרגל אתמול את אייל גולסה במקום כיאל.

אוהדי מכבי חיפה מעריכים ש-3,000 אוהדים לפחות יגיעו לעודד את הקבוצה במשחק נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. לפי האימון אתמול עלתה אפשרות שאלון חרזי יפתח כבלם במקום ליאוניד קרופניק ואילו אייל משומר שמציג יכולת טובה לאחרונה ימשיך לפתוח כמגן ימני. חרזי ישבור, אם כך, את שיא ההופעות של שחקן ישראלי בליגה הראשונה בכל הזמנים.

המשחק נגד מכבי תל אביב יציין את ההופעה ה-300 בקריירה של ניר דוידוביץ', שתשים אותו בין עשרת השחקנים ה"מתמידים" בתולדות המועדון. קודמים לו אלון חרזי (487 לא כולל ההופעות בבית"ר ירושלים), אברהם אבוקרט (396), אריק בנאדו (375), איתן אהרוני (369), ישעיהו שווגר (360), אהרן גרשגורן (334), יניב קטן (308), ברוך ממן ויוסי קרמר (303). דוידוביץ' הוא השוער הראשון בתולדות הקבוצה לחצות את גבול 300 המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully