וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו ויז'נייבסקי סיכם עקרונית במכבי תל אביב

16.4.2009 / 13:29

הגארד האמריקאי מסנט פטרסבורג ילבש ככל הנראה צהוב בשתי העונות הבאות. ארון מגי וצ'ארלס גיינס שוב לא הורשו להתאמן עם הקבוצה

מכבי תל אביב הגיעה לסיכום עקרוני עם שחקן רכש ראשון לעונה המשחקים 2009/10: אנדרו ויז'נייבסקי, גארד ספרטק סנט פטרסבורג הרוסית, הצפוי לחתום בקרוב לשנתיים בקבוצה. ככל הנראה ייחתם החוזה לאחר שתסיים קבוצתו את הופעותיה בליגה הרוסית, שם היא תחל השבוע את סדרת רבע גמר הפלייאוף מול דינמו מוסקבה.

ויז'נייבסקי (1.91, 28), אמריקאי ממוצא פולני, משחק באירופה כבר חמש שנים. לאחר שסיים את לימודיו במכללת סנטנרי בלואיזיאנה ב-2003. אחרי שלא הצליח לזכות בחוזה ב-NBA דרך ליגות הקיץ, עבר לשחק בסרביה בכוכב האדום בלגרד, במדיה קלע 12.9 נקודות למשחק. בעונה הבאה הוא עבר לטלקום בון הגרמנית שם סיים כמלך הסלים בבונדסליגה עם 20.6 נקודות.

בסיום העונה המשיך לנדוד, הפעם לאודינה האיטלקית, ורשם עונה פחות מוצלחת עם 10.3 נקודות למשחק, לפני שעבר בדצמבר 2006 לציבונה זאגרב הקרואטית. בציבונה קלע וישנייבסקי 12.2 נקודות למשחק ורשם שבע הופעות ביורוליג, כולל מול מכבי תל אביב אותה סיים עם 11 נקודות בהפסד 91:83 ביד אליהו.

לאחר מכן הוא נחת באוראל גרייט מהליגה הרוסית, במדיה קלע 14.5 נקודות למשחק והגיע לרבע גמר היורוקאפ, ובקיץ האחרון עבר לספרטק סנט פטרסבורג, כשהממוצעים שלו העונה עומדים על 15.6 נקודות ו-4.8 אסיסטים למשחק.

* צ'ארלס גיינס וארון מגי, אשר הושעו מהקבוצה ביום שלישי בעקבות הבילוי במועדון המנדי'ס, לא התאמנו גם היום (חמישי). השניים יועמדו בפני וועדת משמעת פנימית וצפויים לספוג קנס כספי, כאשר זה של גיינס צפוי להיות גבוה יותר, מכיוון שהיה מעורב גם בפרשיית דיאור פישר. קיימת אפשרות נמוכה שגיינס ייחתך.

* ארגון האוהדים "גייט 11" יערוך היום טורניר כדורסל, בו יבקרו כמה משחקניה הישראלים של מכבי, לצד כוכבי עבר שונים.

עדכון ראשון: 15/4/09, 20:47
עדכון אחרון: 16/4/09, 13:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully