וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרח בארנט

15.4.2009 / 10:03

איי ג'יי בארנט נצץ ב-2:7 של היאנקיז בטמפה ביי, עוד הפסד לבוסטון באוקלנד. גלאווין: "אני שוקל פרישה", קרפנטר שוב נפצע בקרדינלס

לפני תוצאות הלילה - חדשות. מותו של הארי קאלאס, שדר הרדיו של פילדלפיה וסרטי ה-NFL, נגרם ממחלת לב. כך נקבע בנתיחת הגופה. ג'וש בקט, המגיש של בוסטון שזרק כדור ליד ראשו של בובי אבריו מלוס אנג'לס איינג'לס, הושעה משישה משחקים ויחמיץ את הפתיחה הבאה שלו. טום גלאווין, שרק בתחילת השנה חזר לאטלנטה, הודיע כי ייתכן שיפרוש בגלל בעיות כתף. וכעת - למשחקים.

AL:

סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 2:3
טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 7:2
טקסס - בולטימור 7:5
קנזס סיטי - קליבלנד 3:9
מינסוטה - טורונטו 2:3
אוקלנד - בוסטון 5:6

NL:

אטלנטה - פלורידה 5:1
מילווקי - סינסינטי 6:1
אריזונה - סט. לואיס 6:7

הפעם גארזה לא הספיק

AL: איי ג'יי בארנט לקח אתו נו היטר לאינינג השביעי, לא עמד במשימה אבל עדיין הצעיד את היאנקיז לניצחון 2:7 בטמפה ביי. בארנט הגיש שמונה אינינגים וטיגן תשעה חובטים ביכולת שיא. מאט גארזה, מהצד השני, הגיש שבעה ותשעה אבל לא הצליח להכריע את המשחק לטובתו. ניק סווישר עם הומר רביעי העונה ליאנקיז.

בוסטון ממשיכה בנפילה החופשית של פתיחת העונה, הפעם עם הפסד 6:5 לאוקלנד שהוריד את מאזנה ל-6:2. דייסקיי מאטסוזקה צלח אינינג אחד בלבד, בו הרשה חמש ריצות, אבל הרד סוקס השוו והמשחק הוכרע באינינג ה-12 מסינגל של טראוויס באק.

קרל פבאנו, שהיה איום ונורא במשחקו הראשון בקליבלנד, התייצב והגיש שישה אינינגים שבמהלכם חישמל שמונה חובטים, אבל נחל את ההפסד, 9:3 לקנזס סיטי. שני הומרים לג'ון באק במשחק הזה. סיאטל ניצחה את לוס אנג'לס איינג'לס 2:3 לאחר שגיאה של המגיש סקוט שילדס באינינג העשירי.

בולטימור ניצחה בארלינגטון, טקסס, את הריינג'רס 5:7, הומר בן שתי ריצות של אדם ג'ונס באינינג העשירי עשה את ההבדל. גם מינסוטה נזקקה לאקסטרה-אינינגים לפני שניצחה את טורונטו 2:3. המשחק בין דטרויט לשיקגו וייט סוקס נדחה.

NL: פלורידה ממשיכה בתנופה, הפעם עם ניצחון באטלנטה 1:5. המארלינס על מאזן 1:6, הטוב ביותר שלהם בפתיחת העונה מאז 1997, אז פתחו עם 1:8. סינסינטי ניצחה בחוץ את מילווקי 1:6, כשברונסון ארויו מגיש 6.1 אינינגים עם שלוש קטילות. אריזונה גברה בביתה על סט. לואיס 6:7, ומה שמשמעותי ביותר מבחינת הקרדינלס הוא פציעתו של כריס קרפנטר, שהגיש שלושה אינינגים בלבד וחוזר, כנראה לרשימת הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully