וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם לו"ז ה-NFL: קולטס-פטריוטס ב-15 בנובמבר

15.4.2009 / 9:45

מאנינג ובריידי ייפגשו בשבוע 10, דאלאס קיבלה את מרבית השידורים הארציים - שישה. הריסון ממשיך בפיטסבורג: 52 מיליון לשש שנים

לו"ז ה-NFL לעונת 2009 פורסם הלילה (בין שלישי לרביעי), כשאת מירב תשומת הלב (לפי סקרים באתר הליגה), משכה ההתמודדות המסורתית של השנים האחרונות בין אינדיאנפוליס לניו אינגלנד. המפגש השנתי בין טום בריידי, אם וכאשר יהיה בריא, לפייטון מאנינג יתקיים במחזור העשירי במשחק סאנדיי נייט ב-3:20 של הלילה שבין ראשון לשני.

את העונה יפתח המשחק של ליל חמישי בין האלופה פיטסבורג לטנסי ב-10 בספטמבר, וביום ראשון תצא גרין ביי לשיקגו. בשבוע 2 תפגוש ניו יורק ג'איינטס את דאלאס ובשבוע 9 תתמודד פילדלפיה עם הקאובויס. האיגלס והג'איינטס ישחקו במפגש הסאנדיי נייט של המחזור ה-14, ב-13 בדצמבר. דאלאס היא הקבוצה שמקבלת את מרבית השידורים הארציים (ליל ראשון או שני) - שישה. את הלו"ז המלא ניתן לראות באתר הליגה (קישור מצורף).

ג'יימס הריסון, הגיבור הגדול של פיטסבורג בעונה החולפת, יישאר בסטילרס בשש השנים הבאות, לאחר שחתם על חוזה לשש שנים, על סכום של 52 מיליון דולר. "אני פשוט ממשיך להתאמן כרגיל", הגיב השחקן לחוזה החדש, "צריך להיכנס לכושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully