וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים עם אלבארז?

דור בלך

14.4.2009 / 15:05

מגן בית"ר ירושלים, ששוב נפצע, עלול להיעדר תקופה ארוכה. במקרה כזה בקבוצה יבקשו ממנו לעבור את הניתוח כדי שיוכל להימכר לחו"ל

מגן בית"ר ירושלים כריסטיאן אלבארז, אשר נפצע במשחק מול בני יהודה אמש (שני) בשריר התאומים והוחלף כבר בדקה ה-20, יעבור ביום חמישי צילום, אך בכל מקרה יחמיץ את המשחק הקרוב של הקבוצה נגד מכבי פתח תקוה. כזכור, המגן סוחב פציעה במפשעה כבר מהקיץ הקודם וזקוק לניתוח, אך מסרב לעבור אותו ודוחה אותו פעם אחר פעם, כשהכריז לפני מספר שבועות שלא יערוך אותו העונה כדי לעזור לבית"ר במאבקי הצמרת. בבית"ר חוששים שהשחקן קרע את רצועת השריר, מה שעשוי להשבית אותו עד לסיום העונה. במידה שיושבת למספר שבועות, בבית"ר ינסו לשכנע אותו לעבור את הניתוח כבר כעת, על מנת שיהיה כשיר בקיץ ויוכל להימכר לחו"ל. אגב, אלירן דנין ספג אתמול צהוב חמישי ויחמיץ את המשחק נגד הפועל כפר סבא בגביע.

בבית"ר קיבלו את התיקו אתמול ברגשות מעורבים, אך כמעט שהשלימו עם העובדה שיאבדו את הכתר. "עם כל מה שהיה העונה, זה יפה שהגענו עד כאן, חבל שזה נגמר", סיפרו במועדון. עם זאת, כלפי חוץ מנסים לשדר בבית"ר כי הם לא ויתרו על התואר. "זה יהיה קשה יותר, אבל גם לפני זה היה קשה ולא ויתרנו", אמר מאמן הקבוצה ראובן עטר. עטר התייחס גם לעובדה שקבוצתו לשעבר, מכבי נתניה, שמפגרת אחרי בית"ר בנקודה אחת בלבד, כבר הרימה דגל לבן. "הסוד שלנו זו האמונה העצמית והחיבור בינינו, זה מה שנותן לנו יתרון על קבוצות אחרות", אומר עטר, "ולכן לא נוותר עד שהסיפור לא יהיה גמור. אני יודע שיש לי קבוצה מצויינת עם חומר שחקנים מעולה".

שוער בית"ר ירושלים טברטו קאלה נדהם לקרוא הבוקר ציטוטים שנאמרו כביכול על ידיו על כך שהוא מעוניין לסיים את הקריירה במכבי תל אביב. "אני שחקן בית"ר ירושלים ונהנה מכל רגע שאני משחק במועדון. אמרתי בעבר ואומר זאת שוב שאשמח להמשיך ולשחק במועדון גם בעתיד", הבהיר הקרואטי. "התחברתי מאוד לקבוצה ובמיוחד לאוהדים ואני מרגיש כאן כמו בבית. לא אמרתי שאני רוצה לחזור למכבי ת"א ולסיים שם את הקריירה. טוב לי בבית"ר מכדי שאדבר על מועדונים אחרים כל עוד אני חתום כאן על חוזה". כזכור, לפני כחודש סיפר השוער בראיון לוואלה! ספורט על רצונו להישאר בארץ גם לאחר הפרישה, ועל כך שאם לא ימשיך בבית"ר יחפש קבוצה ישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully