וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: אוקוצ'ה נקנס ב-5,000 דולר

חלוץ בני סכנין התנצל על התנהגותו, בקבוצה עדיין זועמים על התנהגותו והוא עשוי לאבד את מקומו בהרכב. קוליק חושש מבן שמעון

בבני סכנין ניסו היום (שלישי) לטהר את האווירה הלא טובה ששוררת במועדון מאז ההפסד בשבת למכבי תל אביב (3:0). המאמן ערן קוליק דיבר עם השחקנים וביקש מהם לשכוח את שהיה ולצאת לדרך חדשה. בתוך כך אובודו אוקוצ'ה, חלוץ הקבוצה, ספג היום קנס של 5,000 דולר על התנהגותו בסיום המשחק בשבת, כשהתעמת בצורה בוטה עם אוהדי הקבוצה.

אוקוצ'ה התאמן היום אימון חלקי בלבד לאור הפציעה ממנה הוא סובל, וכרגע הוא בספק למשחק מול קרית שמונה במחזור הקרוב. גם אם יהיה כשיר לא בטח שיפתח בהרכב, מכיוון שבצוות המקצועי יש כעס גדול על השחקן. אתמול שוחח החלוץ עם קוליק והתנצל על התנהגותו. קוליק אמר לחלוץ כי בשלב זה הוא מקבל את התנצלותו, אך אם הדברים יקרו בשנית ההוא יושעה מהקבוצה.

לעומת החלוץ, הקשר אחמד קאסום, שגם הוא הועמד לוועדת משמעת פנימית, יצא בזול ולא נקנס מעבר לקנס שספגה כל הקבוצה, 5,000 שקל על תנאי. קאסום התנצל בפני יושב הראש חסן אבו סלאח על התנהגותו ועל יכולתו במשחק מול מכבי ת"א, ורק ננזף. הבלם יא יא פטי אמור גם הוא היום לעבור ועדת משמעת פנימית, וככל הנראה יקבל גם הוא קנס כספי בנוסף.

לאור היכולת של הקבוצה, קוליק בודק שינויים בהרכב, וכרגע פטי, אוקוצ'ה וקאסום לא בתמונת ההרכב, אבל הדברים עוד יכולים להשתנות לקראת סוף השבוע אם המאמן לא ימצא אופציות עדיפות.

בסכנין רואים במשחק התחתית בשבת מול קרית שמונה כגמר גביע, וחוששים מהצטרפותו של רן בן שמעון ליריבה. "זה משחק על שש נקודות", אמר הבוקר קוליק, "אנחנו רוצים לשים את המשחק מול מכבי ת"א מאחורינו ולהתרכז במשחק החשוב מול קרית שמונה. אין לי ספק שהגעתו של בן שמעון תוסיף הרבה לקרית שמונה, בייחוד בטווח המיידי, ולכן אנחנו צריכים להגיע למשחק מאוד מרוכזים ומפוקסים ולהציג יכולת הרבה יותר טובה מהמשחק האחרון בשביל לחזור עם הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully