וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: המנהל הספורטיבי של גנט שוחח עם גרנצ'ארוב

13.4.2009 / 19:18

הבלגים מעוניינים בו לעונה הבאה, הבלם: "לא פוסל אפשרות חזרה לבלגיה או למדינה אחרת, אם לא אקבל כאן הצעה כספית הולמת"

המנהל הספורטיבי של קבוצת גנט הבלגית, מישל לוואג'י, שוחח בימים האחרונים עם בלם מכבי פתח תקוה, בובאן גרנצ'ארוב, במטרה לברר מה הוא מתכוון לעשות בעונה הבאה. לגרנצ'ארוב חוזה בקבוצה הבלגית ועליו לחזור בתחילת העונה הבאה להתאמן שם. גרנצ'ארוב, שסיפר על כך לשחקנים בקבוצה, אישר היום (שני): "שוחחתי עם המנהל הספורטיבי של גנט ואמרתי לו שאשקול הצעות מישראל. אני לא פוסל אפשרות חזרה לבלגיה או למדינה אחרת אם לא אקבל כאן הצעה כספית הולמת. הבעיה עם בלגיה זה הקור, אבל אין ספק שמדובר בליגה חזקה מאוד".

בפתח תקוה כעסו מאוד על גרנצ'ארוב בתקופה האחרונה. כפי שכבר פורסם, הבלם התעמת שלוש פעמים בתקופה האחרונה עם השוער אוהד כהן והאשים אותו בשערים שהקבוצה ספגה. שחקנים בקבוצה יצאו להגנתו של השוער ובמוצאי שבת דווח לרוני לוי כי מאמן השוערים, עופר נוסובסקי, שמע את הבלם אומר על כהן: "הוא גמר אותנו, הרס את המשחק". כזכור, אתמול לוי זימן אותו לשיחה בארבע עיניים ובה דרש לברר את סוגיית המשך דרכו בעונה הבאה, זאת בעקבות הידיעה בנוגע לכך שהבלם מעוניין לחזור לבלגיה.

הבלם השני, מורד מגמאדוב, שוקל את המשך דרכו בעונה הבאה. השחקן לא מתכוון לפרוש בתום העונה משום שיש לו חוזה בקבוצה לעונה הבאה, אבל אם הקבוצה לא תרצה שימשיך הוא ייאלץ לשקול אחת מהשתיים: פרישה או מעבר לקבוצה אחרת. מגמאדוב חולם לגמור את הקריירה במועדון בו שיחק 15 שנה ברציפות. אם יוחלט שימשיך, ייתכן שיוצע לו תפקיד מקצועי בתום הקריירה.

הקשר סולי צמח מאוכזב מאוד מהעובדה שלא נכלל פעמיים בסגל הקבוצה בתקופה האחרונה, מעמד שלא היה רגיל אליו בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully