וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בירם כיאל ייקנס

13.4.2009 / 16:09

אלישע לוי החליט להעניש את הקשר על תגובתו הנזעמת לחילוף בשבת. לשחקנים אמר המאמן: "כל העונה שלנו מונחת על החודש וחצי הבאים"

יומיים אחרי תגובתו הנזעמת של בירם כיאל להחלפתו במשחק הליגה נגד הפועל פתח תקוה (1:2), החליט מאמן מכבי חיפה אלישע לוי לקנוס את הקשר הבינלאומי, ככל הנראה ב-500 דולר. כזכור, כיאל פינה את מקומו לטובת אוסיי רנספורד כבר בדקה ה-31, וכשירד מהמגרש השליך בקבוק מים ונראה עצבני כשהלם באגרופו בספסל. ההחלטה בעניינו של השחקן התקבלה על ידי המאמן בלבד, מבלי התערבות של הנהלת המועדון.

כמו כן, קיימת אפשרות שכיאל יאבד את מקומו בהרכב הירוקים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון הבא, או אולי אף יישאר מחוץ לסגל. בשלב ראשון העדיפו בחיפה לא לפגוע מקצועית בקבוצה, אך בסופו של דבר כיאל עשוי בכל זאת לשלם את המחיר. "בירם כיאל עבר עבירת משמעת שתטופל במסגרת מדיניות המועדון, והוא ייקנס על התנהגותו", אמר אלישע לוי. "איננו נוהגים לתלות שחקנים".

המאמן דיבר עם השחקנים לקראת השבוע הבא, בו מצפים לחיפה שלושה משחקים חשובים, שניים בליגה וביניהם אחד ברבע גמר הגביע: "השבוע הבא הולך להיות צפוף ומשמעותי. אני מדגיש שרק ריכוז מקסימלי, יכולת טובה והמשך הגיבוש הקבוצתי יביאו אותנו להישגים. כל העונה מונחת על החודש וחצי הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully