וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "הקבוצה לא מרוסקת"

המאמן החדש של קרית שמונה מאמין בסיכויי ההישארות של הקבוצה ומתרגש מחזרתו. החתמתו הכניסה אופטימיות מחודשת גם בשחקנים

מערכת וואלה

צילום וידאו: אחמד עבאס, עריכה: רן צימט

רן בן שמעון, מאמנה החדש של עירוני קרית שמונה, ערך אחר הצהריים (שני) את אימון הבכורה שלו בקבוצה. קודם לכן נפגש בן שמעון, שחוזר לקדנציה שנייה בקבוצה אותה העלה לפני שנתיים לליגת העל והוביל בשנה שעברה למקום בגביע אופ"א, עם אלי כהן, שהתפטר שלשום בעקבות שקיעתה של הקבוצה למקום האחרון. כהן יגיע אף הוא בהמשך על מנת להיפרד מהשחקים ולאחל להם בהצלחה בהמשך הדרך.

רן בן שמעון אמר עם הכנסו לאימון הבכורה: "היה לי מאוד מרגש לחזור. אני שמח על כך, אבל ברגע שאזכר במצב הקבוצה אני מאמין שההתרגשות תעבור. אין לי בעיה עם ציפיות. אני חושב שאפשר להישאר ואין לי חרטות על כך שעזבתי, אם כי יכול להיות שהדברים היו נראים אחרת. אני לא מצטרף לדעה שהמשחק הקרוב הוא 'לחיות או למות', או ההזדמנות אחרונה. יש עוד זמן לנסות ולתקן את המצב".

עוד הוסיף המאמן החדש-ישן: "קרית שמונה זה מקום שחייב וצריך להיות בליגת העל. אני לא חושב שהקבוצה מרוסקת, המאמנים שהיו כאן הם מאמנים טובים שלא הצליחו. זו קבוצה טובה שנקלעה לתקופה פחות טובה. לא ציפיתי לפנייה אליי, אבל כרגע זה לא חשוב. הכי חשוב שהקהל יחזור למלא את האיצטדיון וכך הסיכוי של הקבוצה לשרוד יהיה גבוה יותר".

בינתיים מצב הרוח בקבוצה עלה פלאים לאחר החתמתו של בן שמעון, ובקרב השחקנים שוררת אופטימיות לגבי יכולתו של בן שמעון להשאיר את הקבוצה בליגה, לעומת מערכת היחסים העכורה שהייתה בינם לבין כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully