וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה

רויטרס

13.4.2009 / 15:28

בעוד יומיים יציינו אוהדי ליברפול באנפילד את יום הזיכרון ל-96 הרוגי אסון הילסבורו בטקס מיוחד. ככה זה נראה ביום המחריד ההוא

אתר רשמי

עריכת וידאו וקריינות: ענת ברק

קני דלגליש, שאימן את ליברפול בזמן אסון הילסבורו לפני 20 שנה, מספר היום (ראשון) כי הטרגדיה הנוראית אינה עוזבת אותו, ומודה עד כמה הוא אסיר תודה לעובדה שילדיו ניצלו מהאסון. ב-15 באפריל 1989, בזמן משחק חצי גמר הגביע בין ליברפול לנוטינגהאם פורסט, 96 אוהדי ליברפול נמחצו למוות באיצטדיון, וביום רביעי, כאמור, ימלאו 20 שנה לאסון.

"אני חושב על זה הרבה, כל הזמן", אומר היום דלגליש על הטראומה הכי גדולה בתולדות הכדורגל הבריטי, שגררה מהפכה בענף, "היינו בסופו של דבר מהמשפחות ברות המזל של היום הזה". בתו של דלגליש קלי (אז בת 13) ובנו פול (אז בן 12) היו באיצטדיון, ויצאו ללא פגע.

"הילדים שלנו חזרו הביתה באותו לילה, וזה דבר שאני מודה עליו לאלוהים בכל יום", מספר דלגליש, "אבל זה לא אומר שאני לא מזדהה עם הצער של עשרות המשפחות שנהרסו באותו יום". דלגליש, שנכח באותו שבוע בעשרות לוויות של אוהדים, מספר: "המועדון לא הסיר אחריות מהמשפחות, ולא יעזוב אותן לעולם. זה לא היה אסון רק לליברפול, אלא לכל עולם הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully