וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "דיברתי עם נמני על השיפוט בארץ, לא מעבר"

דור בלך

13.4.2009 / 12:33

מאמן מכבי נתניה סיפר על המפגש האקראי עם מנג'ר מכבי ת"א, בקבוצה הגיבו בביטול לפרסום על מועמדתו. מרין: "יש לנו עוד מטרות העונה"

בנתניה הופתעו מהפרסומים הבוקר (שני) על מועמדותו של המאמן לותר מתיאוס למכבי תל אביב והדגישו כי לא נראה שהדבר האפשרי. למתיאוס יש חוזה לעונה נוספת וקבוצה שתחפוץ בשירותיו תצטרך לפצות את נתניה בחצי מיליון יורו. בחוזה מצוין כי רק קבוצה אירופית המשתתפת בליגת האלופות יכולה להוציא את מתיאוס מנתניה. "זה לא באמת משנה", אמרו גורמים בקבוצה. "אנחנו רוצים לראות שמכבי בכלל יבואו וישימו חצי מיליון יורו על השולחן".

המאמן עצמו התייחס לפרסום ואמר שבסך הכל ישב במסעדה עם אשתו לילי, ובאותו זמן נכנס גם אבי נמני יחד עם מספר חברים. השניים לחצו ידיים ושוחחו קלות. "דיברנו קצת על כדורגל, לא מעבר", אמר מתיאוס. "ואם אתם רוצים לדעת על מה בדיוק, אז שוחחנו על רמת השיפוט בארץ. אני שמח שיודעים איפה אני אוכל".

הבלם לואיס מרין התייחס הבוקר לאחר האימון ליציאתה של נתניה ממאבק האליפות: "אנו מאוכזבים, האמנו שנוכל לעשות את זה, אבל לא הצלחנו. בכל זאת יש לנו עוד מטרות העונה, אנו רוצים לזכות בגביע וחשוב לנו לסיים בין שלוש הראשונות כדי להבטיח את המקום באירופה בעונה הבאה.

על האפשרות לשוב לקבוצת נעוריו בקוסטה ריקה, אלחואלנסה, המציעה לו חוזה לשנתיים ואת משרת האימון לאחר הפרישה, אמר מרין: "זה נכון שקיבלתי הצעה, אבל יש לי חוזה לעוד עונה בנתניה. בכל מקרה, אני לא חושב על ההצעה עד לסיום העונה הנוכחית. כשתסתיים העונה אחשוב על כל העניין בצורה רציונלית, אבל אני לא אכחיש כי בכווונתי לסיים את הקריירה בבית".

השוער לירן שטראובר, שלא יגיע היום לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל עקב הימצאותו בחופשה באילת, שלח לקראת הדיון מכתב המבהיר את עמדתו. כזכור, בדו"ח השיפוט של אשר כהן במשחק נגד מכבי פתח תקוה (2:1) הואשם שטראובר, שלא נכלל בסגל נתניה, בסעיף "חדירה לתחומי המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully