וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו ג'וש

13.4.2009 / 9:19

ג'וש ג'ונסון הכניע את סנטנה בקרב פיצ'רים, פלורידה ניצחה את המטס 1:2. היאנקיז נכנעו לקנזס סיטי, לוהש וסט. לואיס השביתו את יוסטון

משחקי הלילה ב-MLB:

AL:

לוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון 4:5
קנזס סיטי - ניו יורק יאנקיז 4:6
שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 1:6
קליבלנד - טורונטו 4:8
דטרויט - טקסס 4:6
בולטימור - טמפה ביי 11:3
אוקלנד - סיאטל 1:0

NL:

פלורידה - ניו יורק מטס 1:2
סינסינטי - פיטסבורג 0:2
אטלנטה - וושינגטון 5:8
סט. לואיס - יוסטון 0:3
קולורדו - פלורידה 7:5
סן דייגו - סן פרנסיסקו 1:6
אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 3:1
מילווקי - שיקגו קאבס 8:5

מה יהיה עם הבולפן של היאנקיז?

NL:

ג'וש ג'ונסון מפלורידה פגש את יוהאן סנטנה מהמטס, בקרב שהוליד דואל משובח וניצחון למארלינס 1:2. ג'ונסון סגר משחק מלא עם שבע הכשות, סנטנה שבעה אינינגים עם 13 טיגונים. היה מעניין במיאמי. וושינגטון ממשיכה לא לנצח (מאזן 6:0), והפעם הפסידה באטלנטה 8:5. מאט סטיירס נכנס כמחליף ומיד ירה להומר בן שתי ריצות, שסייע לפילדלפיה לנצח את הסדרה בדנבר - 5:7 על קולורדו.

כריס יאנג הגיש שבעה אינינגים נאים, טים לינסקאם ספג הפסד ראשון העונה וסן דייגו עברה את סן פרנסיסקו 1:6. רנדי וולף היה מצוין, הגיש שבעה וחמישה וניטרל את אריזונה ב-1:3 של הדודג'רס. ארון הראנג, שצנח בעונה שעברה, היה מעולה עם תשעה ותשעה, סינסינטי ניצחה את פיטסבורג 0:2, כשהפייראטס גונבים כותרת עם מהלך של טריפל פליי באינינג השמיני. גם קייל לוהש מסט. לואיס לא טמן ידו בצלחת, ועם תשעה וארבעה ניצח את יוסטון 0:3. הראנג ולוהש הרשו רק שלוש חבטות כל אחד. שיקגו קאבס עברה את מילווקי 5:8, ניצחון ראשון העונה לריאן דמפסטר.

AL:

דסטין מוסלי הגיש 5.2 אינינגים יעילים, בריאן פואנטס סיפק שמירה מגומגמת, ולאדימיר גררו חבט להומר ראשון העונה ולוס אנג'לס איינג'לס ניצחה את בוסטון 4:5. המשחק הופסק בגלל קטטה מנקת ספסלים לאחר עימות בין ג'וש בקט מבוסטון לבובי אבריו מאנהיים, כשבסיום התקרית הורחקו טוריי האנטר וג'סטין ספייר מהאיינג'לס. בובי "פסח לא בא לי בזמן" ג'נקס נכנס באינינג התשיעי עם בסיסים מלאים בלי פסולים, ובשש הגשות בלבד סיפק שמירה לוייט סוקס, שניצחו 1:6 את מינסוטה. טראוויס הפנר ירה להומר שלישי העונה, קליבלנד הכניעה את טורונטו 4:8. טמפה ביי התחמקה מסוויפ בבולטימור וגברה על האוריולס 3:11.

היאנקיז לא הצליחו להחזיק יתרון 3:4 באינינג השמיני, ספגו שלוש ריצות ואיפשרו לג'ואקים סוריה מקנזס סיטי לשמור על ה-4:6 של הרויאלס. אריק בדארד המתקמבק הגיש פנינה, הרשה שלוש חבטות בלבד והגיש לתוך האינינג התשיעי ב-0:1 המשובח של סיאטל על אוקלנד. ברנדון אינג', שפתח באופן מטורף את העונה, ירה להומר רביעי ודטרויט עברה את טקסס 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully