וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי גישה במכבי חיפה: גדיר שחקן נוער

12.4.2009 / 19:45

בצוות המקצועי לא מרוצים מהחלוץ ומתכוונים לתת לו יותר דקות בנוער. רנספורד ייבחן בזכוכית מגדלת. שחקנים על משומר: "הוא צריך רק בטחון"

במכבי חיפה החליטו לשנות גישה בנוגע לחלוץ מוחמד גדיר. אם עד כה השחקן נחשב לפוטנציאל גדול במחלקת הנוער, עלה לבוגרים וקיבל דקות משחק, כעת מתכוונים בחיפה להשתמש בו יותר כשחקן קבוצת הנוער. על שינוי המגמה החליט הצוות המקצועי שמאוכזב מהשחקן, כנראה על רקע העובדה שהוא לא מרוצה ממעמדו בקבוצה והודה בפני חבריו כי ציפה לקבל יותר דקות משחק בשעה שת'מבינקוסי פנטאני יושב על הספסל. "השבוע הוא יתאמן כי הנוער בפגרה", אמר גורם בקבוצה.

במועדון מתכוונים לעקוב יותר אחר ההתפתחות של הקשר אוסיי רנספורד עד תום העונה, במטרה להחליט האם לכלול אותו בסגל לעונה הבאה. בחיפה מודעים לעובדה שמדובר בשחקן כשרוני, אך העובדה שמדובר בשחקן צעיר וחסר ניסיון, בנוסף ליכולת הלא גבוהה שהוא מציג מאז שהגיע, עשויות להקשת על קבלת ההחלטה. גורם בחיפה אמר היום: "אין החלטה לגבי אף אחד מהזרים, למרות שברור שיש אכזבה גדולה. יכול להיות שעם זרים אחרים היינו פותחים פער גדול יותר וחבל".

שיחת היום בחיפה הייתה כמובן השער שהבקיע אתמול המגן אייל משומר. שחקנים בקבוצה הזכירו כי במהלך האימונים השבוע משומר בעט מספר רב של פעמים לעבר השער אבל לא הצליח להבקיע. "יש לו בעיטות אדירות, הוא צריך יותר בטחון".

ההחלטה של המאמן אלישע לוי לגבי בירם כיאל תתקבל מחר (שני). בחיפה עשויים שלא להסתפק בקנס. אחת האפשרויות שעלתה היא שהשחקן לא ייכלל בסגל לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, אבל לא ברור האם המועדון יסכים להעניש שחקן בצורה כה חמורה בגלל מאבקי האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully