וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים משבת לשבת: ציטוטי השבוע בבייסבול

18.4.2009 / 12:43

את מי מעדיף הקהל של היאנקיז על הגבעה, מהו האיום החדש על גריפי ג'וניור, למה לה רוסה אסיר תודה ומי מכוון את השעון שעה קודם?

1. "אני לא מבין יותר מדי בפיצ'ינג, אבל אם הוא זורק את החובט הראשון על הגשה של 96 מייל לשעה, כנראה שיש לו את זה" - ניק סווישר מאבחן את חברו לניו יורק יאנקיז סי.סי. סבאת'יה, במשחק בו ניצח האס את קנזס סיטי 1:6.

2. "אם יש משהו שאני צריך להודות עליו, זה שיצא לי לראות את האיש הזה בכל שנותיו במייג'ורס" - מאמן סט. לואיס קרדינלס טוני לה רוסה בגילוי לב על שחקנו אלברט פוחולס, אחרי שזה השחיל שני הומראנס ושבע הכנסות רצים מול יוסטון.

3. "לפני המשחק אמרתי שאגיש שמונה או תשעה אינינגים" - ג'וש ג'ונסון מפלורידה ביכולת נבואית לפני המשחק מול המטס, אותו סיים עם תשעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים.

4. "לא עשיתי שום דבר מיוחד, פשוט הגעתי לפה קצת יותר מוקדם" - ג'יימס שילדס מטמפה ביי מסביר למה הלך לו כל כך טוב בניצחון על בולטימור (מאוחר יותר השבוע הוא לא הגיע כל כך מוקדם, ורק במזל ניצח את שיקגו וייט סוקס).

5. "איבדנו את הקול שלנו" - דייויד מונטגומרי, נשיא פילדלפיה פיליז, מבכה את מותו של שדר הרדיו הארי קאלאס, שהלך לעולמו בגיל 73 לאחר ארבעה עשורים שבהם שידר את משחקי הקבוצה.

האס החדש של היאנקיז

6. "רציתי רק לא להחליק על השטיח האדום" - קן גריפי ג'וניור מסיאטל מגיב לטקס שערכו לו המארינרס במשחק הראשון שלו בסייפקו פילד, באמירה שפירושה: אחרי טקס כזה היינו חייבים לנצח את משחק הבית הראשון שלנו. לא הצהרה כל כך יוצאת דופן אלמלא הייתה באה מג'וניור, שחקן שלאורך הקריירה נפצע בדיוק מדברים כאלה, עם כל המשמעות המילולית.

7. "אני לא שמח ולא אעמיד פנים בקשר לכך" - טוני לה רוסה, מאמן סט. לואיס, שוב נכנס לרשימה, הפעם לאחר הפציעה ששלחה את כריס קרפנטר למנוחה בפעם ה-500 בקריירה.

8. "לא משנה מה יקרה היום, אל תוציא אותי החוצה" - טים וייקפילד מבוסטון מסביר למאמנו טרי פרנקונה שהוא מבין למה הוא צריך למשוך כמה שיותר נגד אוקלנד, אחרי שכל הבולפן התעייף במשחק לילה לפני כן. התוצאה: תשעה אינינגים מלאים בניצחון 2:8.

9. "אנחנו רוצים את סווישר!" - לאחר שקליבלנד רשמה תשע ריצות באינינג השביעי במשחק הבכורה באיצטדיון היאנקיז החדש, קרא הקהל הביתי לאאוטפילדר להגיש. הסיבה: בתחילת השבוע הוא הגיש אינינג בתבוסה 15:5 לטמפה ביי.

10. "אני שונא להגיש באיצטדיון הזה ולא משנה נגד מי. זה האיצטדיון הכי גרוע למגישים" - גיל מש מקנזס סיטי נשמע פסימי אפילו אחרי שהגיש שישה ושישה ב-3:12 של הרויאלס על טקסס בארלינגטון, מגרש שידוע כידידותי לחובטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully