וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל וגוטמן ייפגשו בשבוע הבא כדי לדון בהארכת החוזה

מאמן הפועל ת"א אמור לחתום בקרוב מאוד. פודי מוחמד החל להיבחן בקבוצה. מאמצים להכשיר את לאלה לשבת, טלקיסקי יחמיץ את הדרבי

הבעלים של הפועל תל אביב מוני הראל ואלי גוטמן ייפגשו בשבוע הבא על מנת לדון בהארכת חוזהו של המאמן לעונה הבאה. בקבוצה האדומה מרוצים מאוד מעבודתו של גוטמן, ושני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות. כפי שזה נראה כרגע החוזה אמור להיחתם בשבוע הבא עם חזרתו של איש העסקים אלי טביב ארצה. בהנהלת הפועל טרחו לציין כי עדיין לא קיים סיכום בין הצדדים.

בקבוצה עושים מאמצים להכשיר את מהראן לאלה הפצוע למשחק נגד הפועל פתח תקוה ביום שבת. לאלה הסובל משבר מאמץ לא התאמן בשבוע שעבר ואמור לנוח עד יום רביעי הקרוב. החלוץ עובר טיפולים אינטסיביים בימים אלה בכדי שיהיה כשיר למשחק הקרוב. נכון לעכשיו, לאלה לא יוכל לשחק גם נגד פתח תקוה, אבל בהפועל מקווים לקבל בשורות טובות יותר לקראת סוף השבוע.

אתמול (שבת) קיבלה הפועל חדשות רעות לקראת הדרבי בעוד שבועיים, דימיטאר טלקיסקי ספג כרטיס צהוב חמישי במשחק מול אשדוד ולא יוכל לשחק מול מכבי תל אביב.

הפועל ערכה אימון קל הבוקר. פודי מוחמד, חלוצה של אסי גלבוע, התאמן היום לראשונה עם הקבוצה והוא צפוי להיבחן השבוע במטרה להחתימו לעונה הבאה. החלוץ אמור להיות תגלית לעונה הבאה כפי שאלי גוטמן הביא למועדון את לאלה בתחילת העונה. על מוחמד המליץ לגוטמן המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אברהם בכר וזאת בעקבות שיתוף הפעולה בין שני המועדונים שמתנהל תחת פיקחו של היו"ר אמיר לובין. גוטמן נענה לחוות הדעת של בכר והחליט לזמן את החלוץ למבחנים.

עוד אתמול בסיום המשחק, למרות הניצחון, היתה אכזבה מהיכולת של הקבוצה. האדומים הרגישו שיצאו עם שלוש הנקודות במזל, ובלעדיי הטעות של מאיר לוי בשער, ספק אם היו נרשמים חיוכים בחדר ההלבשה. "מזל זה גם חלק מהכדורגל ואני שמח שהוא היה בצד שלנו", אמר אחד משחקני הקבוצה. "אבל הבעיה שלנו היא תמיד הנפילה ביכולת במחצית השניה. אנחנו חייבים להציג את אותה יכולת לאורך כל המשחק , כי זה בהחלט יכול לפגוע בנו בהמשך הליגה ובשאיפה שלנו לאליפות".

עדכון ראשון 14:32 12/4
עשכון אחרון 22:40 12/4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully