וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר: "זה מריח לא טוב"

דור בלך

12.4.2009 / 12:05

במכבי נתניה נדהמו מהעמדתו לדין של השוער, שלא נכלל בסגל בהפסד 2:1 למכבי פ"ת, אך הואשם ב"חדירה לתחומי המגרש" על ידי השופט

בנתניה נדהמו לגלות הבוקר (ראשון) כי השופט אשר כהן התלונן כנגד לירן שטראובר בדו"ח המשחק, כשהשוער אפילו לא היה רשום בטופס המשחק ולמעשה נכח באיצטדיון כאוהד. בפתיחת המשחק עמד שטראובר מאחורי שלטי הפרסום לא רחוק מספסל הקבוצה, כשהשופט הרביעי איתן שמואלביץ פנה אליו וביקש ממנו לעזוב את תחומי המגרש מכיוון שאינו מופיע בטופס ואינו רשאי לעמוד שם. השחקן לא התווכח ועלה ליציע הפלטיניום. הבוקר התקבל בנתניה הזימון לדין על "חדירה לתחומי המגרש".

בנתניה זועמים, ומזכירים כי ביקשו מראש לפסול את אשר כהן מלשפוט אותם לאחר התקרית בינו לבין מתיאוס במחזור ה-13 בו הרחיק את מתיאוס במחצית המשחק לאחר שכביכול קילל אותו, ולאחר מכן יצא כנגד המאמן בתקשורת. "זה מריח מאוד לא טוב", אמר שטראובר המופתע. "אני בכלל לא יודע אם אפשר להעמיד אותי לדין כי לא הייתי רשום בטופס המשחק. זה כמו שיקחו אדם מהיציע ויודיעו לו שההתאחדות מעמידה אותו לדין". בנתניה בודקים כעת האם התלונה קבילה, וינסו לבטלה.

בקבוצה שוררת אכזבה עמוקה מהפרידה מהמאבק על התואר, כשאתמול בחדר ההלבשה השחקנים לא דיברו, וגם מתיאוס המעיט במילים. "אני לא חושב שאם אצעק על השחקנים זה יעזור עכשיו", סיפר המאמן. "כל העונה אני מסביר להם באימונים מה ואיך צריך לעשות, אבל כשלא מביאים את מה שעושים באימונים למגרש, אין יותר מה לדבר".

גם באימון הבוקר היום (ראשון) היה שקט במיוחד. "ראיתי את הפנים שלהם והם מבינים שהסיפור גמור ויודעים שעשינו טעויות", המשיך מתיאוס. "אמנם עכשיו אנחנו מתרכזים בעיקר בגביע המדינה, אבל עד ליום שבת הבא לאחר המשחק מול אשדוד אני בכלל לא חושב על סכנין, אותי לימדו שצריך לנצח כל משחק גם אם אין לך מטרות יותר, ואני מתכוון להמשיך במלוא המרץ את ההכנות לכל משחק ליגה. זה לא הזמן לעשות סיכומים, רק אחרי השריקה האחרונה של העונה אחשוב מה יהיה איתי בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully