וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך הבא, מר סבאת'יה

12.4.2009 / 9:01

7.2 אינינגים ושישה סטרייקאאוטים לאס של היאנקיז ב-1:6 בקנזס סיטי. גראנד סלאם ועוד הומר לפוחולס בניצחון של סט. לואיס

משחקי הלילה ב-AL:

קנזס סיטי - ניו יורק יאנקיז 6:1
לוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון 5:4
קליבלנד - טורונטו 5:4
דטרויט - טקסס 3:4
אוקלנד - סיאטל 8:5
שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 0:8
בולטימור - טמפה ביי 0:6

NL:

סט. לואיס - יוסטון 2:11
סינסינטי - פיטסבורג 10:2
פלורידה - ניו יורק מטס 8:4
מילווקי - שיקגו קאבס 6:5
אטלנטה - וושינגטון 3:5
אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 11:2
קולורדו - פילדלפיה 4:8
סן דייגו - סן פרנסיסקו 3:6

ג'ייסון ביי נכנס לעניינים

AL:

אחרי פתיחה כושלת, סי.סי. סבאת'יה הראה מה הוא יודע. האס של היאנקיז הגיש 7.2 אינינגים וטיגן שישה חובטים ב-1:6 של ניו יורק בקנזס סיטי. ג'ייסון ביי מבוסטון חבט לשני הומרים, שסייעו לקבוצתו לנצח באנהיים את האיינג'לס 4:5. קליף לי, הסיי יאנג מקליבלנד, שוב כשל ונחל את הפסדו השני העונה, 5:4 לטורונטו, כשבניצחון זוכה יריבו למרוץ אשתקד, רוי האלאדיי. דאבל של פלאסידו פולאנקו שבר שוויון והעניק לדטרויט ניצחון 3:4 על טקסס. ברטולו קולון שב לוייט סוקס והפליא עם שישה אינינגים נקיים, שיקגו מחצה את מינסוטה 0:8. מלווין מורה ירה לגראנד סלאם שלישי בקריירה, בולטימור השאירה את טמפה ביי על האפס - 0:6, עם שישה אינינגים מוצלחים של ג'רמי גאת'רי. סיאטל עברה את אוקלנד 5:8.

NL:

אלברט פוחולס השווה את שיא הקריירה שלו של שבע הכנסות רצים במשחק, ועשה זאת בשתי חבטות בלבד - גראנד סלאם והומר בן שלוש ריצות. כל אלה עזרו לסט. לואיס להביס את רוי אוסוולט ויוסטון 2:11. ג'ייק פיבי היה קרוב למשחק מלא, אבל "הסתפק" ב-8.1 אינינגים ב-3:6 של סן דייגו על סן פרנסיסקו, כשהנרי בלאנקו תורם את חלקו התקפית עם שני הומרים. לוס אנג'לס דודג'רס גילתה יכולת התקפית גבוהה ב-2:11 על אריזונה בפיניקס, אורלנדו הדסון עם הומר ודאבל נגד האקסית. אחרי ששיקגו קאבס נוצחה ביום שישי באינינג התשיעי על ידי מילווקי, החזיר אלפונסו סוריאנו את החוב עם הומר בן שתי ריצות בתשיעי בשבת, הקאביז ניצחו 5:6.

לא לעולם חוסן, ופלורידה כבר לא בלתי מנוצחת לאחר שליבאן הרננדז והמטס מיגרו אותה 4:8. הופעה מצוינת של פול מאהולם (שבעה אינינגים) נתנה לפיטסבורג ניצחון 2:10 בסינסינטי, קנשין קוואקאמי הגיש שישה אינינגים סולידיים בבכורת המייג'ורס שלו ועזר לאטלנטה לגבור על וושינגטון 3:5. פילדלפיה ניצחה בקולורדו 4:8 עם הופעה של שבעה ושישה מברט מאיירס (אבל גם ארבע ריצות חובה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully