וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומר: "מקווה שזה שער האליפות"

11.4.2009 / 21:38

המגן התרגש משערו הראשון העונה והניצחון 1:2 על הפועל פתח תקוה. אלישע לוי: "החוכמה היא לשחק בשקט ואז לנצח". זלצר: "רגע אכזרי"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

"בכדורגל יש רגעים אכזריים"

כמה שזה היה קשה עבור הירוקים. מכבי חיפה נקלעה לפיגור כבר בדקה הראשונה מול הפועל פתח תקוה, הציגה כדורגל רע לעיני הקהל הביתי, אבל הצליחה איכשהו להשוות לפני המחצית ולהשיג את שלוש הנקודות בסופו של דבר, בזכות שער מדהים של אייל משומר בדקה ה-88. הניצחון 1:2 השאיר את חיפה בפסגה לשבוע נוסף ושיחרר המון לחץ אחרי 90 דקות מהקשות שעברו העונה יושבי קרית אליעזר.

"אני לא יודע אם זה שער של אליפות", אמר בסיום הניצחון הדרמטי, אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה. "מה שכן, אני יודע שכל המשחקים קשים. מכבי נתניה מעדה והפועל תל אביב התקשתה לנצח. השער של אייל משומר היה מטורף. לא חשבנו שיהיה לנו קל לנצח כי הפועל פתח תקוה היא משוכה מאוד קשה. היה חשוב מבחינתנו לחבר שני ניצחונות במרוץ למקום הראשון, ועשינו מה שהיינו צריכים לעשות היום. המחצית הראשונה הייתה טובה, השנייה הלכה קשה יותר. החוכמה שלנו היא לדעת לשחק בשקט ובסוף לנצח. יש לנו אופי".

על העובדה שהוא ערך חילופים מוקדמים, אמר לוי: "אני לא יודע אם אלו החלטות אמיצות, זה היה מתבקש. ויתרנו על שני קשרים אחוריים כדי לעשות התקפה, האינדיקציה שלי היא שערים ותוצאות. ניר דוידוביץ' עזר לנו כשהציל שער בטוח במצב של 0:1 להם".

בירם כיאל, שהוחלף בדקה ה-30, זרק בתגובה בקבוק מים על הרצפה ומילמל "למה מחליפים אותי". לוי התייחס לתגובתו של כיאל ואמר: "אני יכול להבין אותו, אבל לא נעבור על כך לסדר היום".

אייל משומר, כובש שער הניצחון: "אי אפשר לתאר את ההרגשה. חיכיתי הרבה לגול, עבדתי הרבה באימונים ואני שמח שעזרתי לקבוצה הערב. אני מקווה שזה יהיה שער האליפות. מגיע כל הכבוד לקהל שדחף אותנו, למרות ששיחקנו לא טוב ואיבדנו הרבה כדורים. מה שחשוב זה שניצחנו".

זאב זלצר, מנג'ר הפועל פתח תקוה: "בכדורגל יש רגעים אכזריים. צריך לשאול את משומר מתי הוא כבש שער כזה לאחרונה, אבל אפשר להגיד שבשביל זה באים לראות כדורגל. ניסינו לשחק את הכדורגל שלנו, אבל מתוקף היותנו עם הרבה שחקנים צעירים על המגרש, נסוגנו לאחור. ההבדל בין הקבוצות בא לידי ביטוי בכך שלנו יש הרבה שחקני נוער. כשרואים מי עולה אצלנו מהספסל ומי בחיפה, זה אומר הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully