וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "לא מגיע לנו לזכות באליפות"

לותר מתיאוס יישר קו עם דניאל יאמר אחרי ההפסד של נתניה למכבי פ"ת. רוני לוי: "מאמין שאמשיך בעונה הבאה". גנון לסבן: "אני אשפד אותך"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: איתי חסיד

מכבי נתניה הפסידה הערב (שבת) למכבי פתח תקוה 2:1 באצטדיון הקופסה והתרחקה משמעותית מדבוקת הצמרת. הקבוצה של לותר מתיאוס חסרה את לירן שטראובר, דדי בן דיין ואיתי שכטר הפצועים, וספגה הפסד שני ברציפות, שלא עבר בשקט מבחינת אוהדיה. הקהל המקומי התפרע בסיום המשחק, זרק חפצים לעברו של קובי גנון ונהם לעברו של דני פרדה.

מתיאוס כעס מאוד בסיום ואמר: "שיחקנו גועל נפש, והיינו מתחת לכל רמה אפשרית. כבר לפני שבוע הבעלים דניאל יאמר אמר שאנחנו לא יכולים לזכות באליפות ולצערי היום הוכחנו לו שהוא צודק. תשע נקודות זה יותר מדי. ולמען האמת עם איך שאנחנו נראים בכל מקרה לא מגיע לנו לזכות באליפות. נתרכז בשבעת משחקי הליגה שנותרו לנו על מנת להבטיח מקום באירופה וננסה לפחות להגיע לגמר הגביע. אני רוצה להאמין שלשחקנים תהיה מוטיבציה כמו שצריכה להיות לכל ספורטאי למרות שהמטרה לא הושגה".

"מכבי פתח תקוה, קבוצת מרכז טבלה בלי שום מטרות, רצתה הרבה יותר מאיתנו וזה לא יכול להיות", המשיך מתיאוס. "נתנו להם יותר מדי מתנות, אולי לכבוד פסח, אולי לכבוד פסחא. דגני היה צריך לקחת את הכדור אבל במקום הוא הרחיק לקרן שהובילה לגול הראשון, פרנסמן עשה כל טעות אפשרית בגול השני, לצערי כל העונה אנחנו עושים טעויות כאלה, בעיקר בבית, בגלל זה לא נזכה באליפות".

"אומנם השחקנים הבכירים שלנו היו פצועים", סיכם מתיאוס, "אבל כל השחקנים מקבלים משכורות בזמן, כך שאני מצפה מהם לפחות לתת מאה אחוז גם אם זה לא באותה רמה של השחקנים שחזרו מהנבחרות. הפגרה פגעה בנו, שחקנים חזרו משם פצועים ואין לנו סגל מספיק עמוק כדי להתמודד עם זה".

לוי: "המטרה היא להמשיך לקדם צעירים"

בצד המנצח היה רוני לוי, שנשם לרווחה אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון: "אני שמח שסוף סוף ניצחנו אחרי הרבה זמן, אומנם הראינו יכולת לא רעה גם במשחקים בהם הפסדנו. המטרה שלנו עד סיום העונה היא להמשיך לקדם צעירים מוכשרים כמו דני פרדה שהוכיח היום שהוא שווה הרבה, ורועי בקל וטל בן חיים. יש לי עוד כמה דברים לפתור מול מכבי פתח תקוה אבל גם בתקופה הלא נעימה הזו לא היה לי רע פה, אני מקווה שאחרי שאפתור את כל העניינים אמשיך כאן בעונה הבאה".

על המאזן המצוין שלו מול מכבי נתניה ומכבי חיפה אמר לוי: "הולך לי ממש טוב נגד האקסיות, חבל שיש לי רק שתיים. אולי עכשיו אני אתחיל לעבור הרבה קבוצות ויהיו לי הרבה אקסיות".

ליאור אסולין, שחזר מפציעה הישר להרכב וכבש את השער הראשון: "הגענו אחרי תקופה לא טובה, ואני מקווה שנצליח לחבר שני ניצחונות ביחד. אישית חזרתי אחרי חודש בגלל שבר בקרסול ואני שמח שכבשתי. נכון שהולך לנו יותר נגד הגדולות אבל לא מתכוונים להרוס לאף אחד, אנחנו משחקים בשביל עצמנו".

במהלך המשחק ואחריו התרחש עימות חריף בין קובי גנון לקלמי סבן. העימות בין השניים גלש לאלימות מילולית וגם הקהל הנתנייתי התערב בו. גנון אמר לסבן: "אתה גיבור גדול כאן במגרש, אבל צא החוצה אחרי המשחק ונראה מי גבר". לאחר שסבן ענה לו, אמר גנון בתגובה: "אני אשפד אותך". שחקנים בפתח תקוה אמרו שהתנהגות הקהל בנתניה מבזה, וראוי כי הם יתעסקו בקבוצה שלהם.

לוי החמיא לשחקנים בסיום על ההקרבה והנחישות שגילו, וכך גם היו"ר שינו זוארץ שנכנס לחדר ההלבשה לאחר המשחק. הנשיא עמוס לוזון, כהרגלו לאחרונה, החליט לא לדבר עם השחקנים. ההדורים בין לוי לעומר דמארי יושרו, לאחר שהחלוץ הבטיח שלא להפר את המשמעת בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully