וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנדיי, מאנדיי: סיכום שבוע הבייסבול

13.4.2009 / 11:06

איזה תרנגול עיוור מצא גרגר, על מי תמיד אפשר לסמוך ואיזה אס קיבל בראש? הכל בפינה החדשה, מדי יום שני בוואלה! בייסבול

בכל יום שני, לאחר סיומה של סדרת המשחקים האחרונה של השבוע, נביא לכם את מדור הסיכום, שיכלול פינות שחלקן קבועות וחלקן משתנות. בניגוד ל"עשר של שבוע" שהוא יותר מדור של אווירה ושל תופעה, כאן מדובר בסיכום רגעי יותר שמבוסס בעיקר על ביצועיהם האחרונים של השחקנים. הגשה מהנה.

התרנגול העיוור

קוקו קריספ, קנזס סיטי רויאלס - בשנים האחרונות הוא קולל בפנוויי פארק. שחקן מהיר עם הגנה מעולה ואפס יכולת לחבוט, במיוחד ברגעי הקלאץ'. ככה פתאום, במצב של 0:0 באינינג התשיעי, הוא ירה להומר בן שתי ריצות על בובי ג'נקס מהוייט סוקס והעניק לרויאלס ניצחון. לא היינו ממליצים להם להסתמך על זה בעתיד.

ג'רד וויבר, לוס אנג'לס איינג'לס - פעם טופ פרוספקט והיום סתם עוד מגיש ברוטציה, וויבר יודע שהשנה הוא חייב להעלות את משחקו מדרגה. במשחק הראשון מול בוסטון זה עבד, עם 6.2 אינינגים ו-8 סטרייקאאוטים.

רוס אולנדורף, פיטסבורג פייראטס - הסיסמה של היאנקיז היא "אנחנו עושים טריידים רק על מי שלא מספיק טוב לשחק אצלנו או בכלל ב-MLB". אולנדורף הבינוני, שעבר מניו יורק בעונה שעברה, הגיש שישה אינינגים נגד סט. לואיס ונתן קרב לכריס קרפנטר לפני שהפסיד בקושי.

ג'רוד וושבורן, סיאטל מארינרס - אל תבנו על יכולת קבועה של שמונה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים בכל משחק שני, אפילו לא בשלישי או רביעי.

ברנדון אינג', דטרויט טייגרס - קורה שגם שחקנים כאלה מוצאים גרגר, במקרה הזה אפילו ערימה דשנה.

תרנגול השבוע: ניק סווישר, ניו יורק יאנקיז - הרכש פתח היטב את העונה בליינאפ של הפסים. האם יידבק באווירת ה"מפציצים מהברונקס", או שהיאנקיז יידבקו באווירת ה"מנפנפים על כל דבר שזז"? בקרוב נדע.

סליחה, תקלה

ברנדון ווב, אריזונה דיאמונדבקס - ווב, הסיי יאנג של 2006 והכמעט סיי יאנג של כל שנה בעונות האחרונות, נראה חלוד ופצוע וספג שש ריצות בהפסד לקולורדו. אחר כך הוא גם נכנס לרשימת הפצועים, לא סימן מבשר טובות.

טים לינסקאם, סן פרנסיסקו ג'איינטס - גם הוא לא בדיוק נצץ, בלשון המעטה, בשני המשחקים הראשונים שלו, אבל אצלו יש להניח שמדובר בחלודה נטו.

קול המלס, פילדלפיה פיליז - להמלס, אחד מגיבורי הזכיה בוורלד סירייס, יש בעיות במרפק, ואחרי שקיבל בראש מקולורדו (3.2 אינינגים, 7 ריצות חובה), מיהר מאמנו צ'רלי מנואל להכריז: "זו הייתה טעות להעלות אותו, הוא לא בריא".

בובי ג'נקס, שיקגו וייט סוקס - כאמור, הומראן שנתן לקנזס סיטי ניצחון. לא צריך לדאוג, עשר לאפות והוא יהיה בסדר, ולראיה השמירה המצויינת נגד מינסוטה - נכנס על בסיסים מלאים בלי פסולים, ועם שש הגשות בלבד שיחרר את הפלונטר.

סי.סי. סבאת'יה - השמנמן לא ממש רגיל לסיים משחקים ללא סטרייקאאוט, אבל בבכורה שלו ביאנקיז זה בדיוק מה שקרה. כרגע סבאת'יה, אחד האסים הגדולים בליגה, נכנס לרשימת התקלות, אבל מיהר לתקן במשחק השני עם הופעה דומיננטית בקנזס סיטי.

קליף לי, קליבלנד אינדיאנס - לי מקבל קרדיט, אבל האמת היא שיש רבים שבטוחים שהתקלה האמיתית במקרה שלו קרתה בעונה שעברה, בה זכה בסיי יאנג "בפוקס". בינתיים, בשני המשחקים הראשונים של העונה הוא נראה יותר כמו השחקן שהיה עד 2007 ולא כמו העילוי של 2008.

רוי אוסוולט, יוסטון אסטרוס - את העונה שעברה פתח אוסוולט איום ונורא, אבל בחודשיים האחרונים אי אפשר היה לגעת בו. האסטרוס תמיד נראים רע בתחילת העונה וגם האס שלהם נראה כמו טפט כרגע.

סליחה, עגלה

בריאן פואנטס, לוס אנג'לס איינג'לס - לא שפרנסיסקו רודריגז היה תמיד כיבוי אורות, אבל יכול להיות שהמלאכים יתגעגעו אליו מאוד בקרוב לאור הסיפתח העלוב של הקלוזר החדש שלהם, שכל שמירה שלו מלווה בהתקפי לב מחרידים.

קווין גרג, שיקגו קאבס - לעלות למשחק הראשון שלך בקבוצה החדשה, לשבור שמירה ולהפסיד? לא לעניין בכלל.

חוזה קונטרראס, שיקגו וייט סוקס - התבוסה 12:5 למינסוטה היא אולי סימן לכך ששום קאמבק שינסה בגילו המופלג לעשות לא יעזור.

בארי זיטו, סן פרנסיסקו ג'איינטס - "שילמנו 126 מיליון דולר על מי?"

אוליבר פרז, ניו יורק מטס - "אצלנו מגישים טוב יום כן ויום לא. היום לא".

קייל פרנסוורת', דטרויט טייגרס - אריאל גרייזס סיכם בצורה הטובה ביותר: "בשום מקום לא כתוב שסט אפ אמור להחזיק ביתרון של הקבוצה שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פעם תותחן, תמיד תותחן

יוהאן סנטנה, ניו יורק מטס - הוא לא הגיש להופעת איכות בבכורה רק בגלל הצורך לשמור לו על הזרוע, אבל הדומיננטיות שלו לא הייתה מוטלת בספק מהרגע שעלה לגבעה. במשחק השני שלו מול פלורידה הפסיד בגלל חוסר מזל, ועדיין - נתן משחק חולני של שבעה אינינגים ו-13 הכשות.

אוואן לונגוריה, טמפה ביי רייז - רוקי השנה של 2008 מראה שאין לו שום כוונות להיכנס ל"סופומור סלאמפ", עם חמישה הומראנס בשבוע אחד.

הנלי רמירז, פלורידה מארלינס - לא סתם פתחו המארלינס בצורה כל כך טובה את העונה. השורטסטופ הכי טוב בליגה מאותת.

רובינסון קאנו, ניו יורק יאנקיז - עם הרכב מזדקן ובלי אלכס רודריגז הפצוע, סוחב שחקן הבסיס השני את התקפת היאנקיז על הגב.

גריידי סייזמור, קליבלנד אינדיאנס - הפך לעוגן שהאינדיאנס ציפו שיהיה.

מיגל קבררה, דטרויט טייגרס - אמאל'ה, איזה פחד

אלברט פוחולס, סט. לואיס קרדינלס - אפילו ההגדרה של "אמאל'ה, איזה פחד" קטנה עליו.

סקוט שילדס, לוס אנג'לס איינג'לס - הסט אפ הטוב ביותר ב-MLB בשנים האחרונות. תמיד אמין, תמיד יציב ומספק את הסחורה.

צ'יפר ג'ונס, אטלנטה ברייבס - לכל מי שתהה למה הוא קיבל הארכת חוזה באטלנטה, הבסיס השלישי המיתולוגי מזכיר בפתיחת העונה את הימים היפים.

ג'ייסון ביי, בוסטון רד סוקס - ההתקפה של הגרביים מאותגרת התקפית, ובינתיים ביי יצא מההלם והוכיח שהוא עומד להיות כוח גם השנה.

שימו עין על

ארמנדו גלאראגה, דטרויט טייגרס - שבעה אינינגים ושמונה הכשות במשחק הבכורה מול טקסס. המגיש הצעיר בדרך לפריצה.

הית' בל, סן דייגו פאדרס - מסתמן יורש לטרבור הופמן

יובאני גאייארדו, מילווקי ברוורס - כנראה שנמצא הבן שיטס הבא, בשאיפה שבלי הפציעות.

אמיליו בוניפאצ'יו, פלורידה מארלינס - זה לא רק ההומר בתוך הפארק, זו היכולת בקלאץ' של הלידאוף של פלורידה. עוד צעיר משתבח באקווריום של מיאמי.

אדם ויינרייט, סט. לואיס - אם רק יגלה יותר שליטה על הגבעה ולא יגיע ל-100 הגשות אחרי חמישה אינינגים, יהיה מגיש טופ-10 בליגה.

ג'וש ג'ונסון, פלורידה מארלינס - מאז ג'וש בקט לא היה במיאמי פוטנציאל כזה לאס.

סימנים של קאמבק: אריק בדארד מסיאטל, ברטולו קולון משיקגו וייט סוקס, ארון הראנג מסינסינטי וטראוויס הפנר מקליבלנד. לכולם הקריירה נתקעה בעונה שעברה, אבל לאור היכולת שלהם בשבוע הראשון, ייתכן מאוד שחידשו את הדלק במיכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully