וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם רציניים שם בפלורידה?

11.4.2009 / 12:59

המארלינס ניצחו את המטס 4:5 ועלו ל-0:4 לראשונה בהיסטוריה של המועדון. האיינג'לס ערכו טקס לאיידנהארט וגברו על הרד סוקס 3:6

תוצאות משחקי הלילה ב-MLB:

AL:

דטרויט - טקסס 2:15
קליבלנד - טורונטו 13:7
קנזס סיטי - ניו יורק יאנקיז 4:1
לוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון 3:6
בולטימור - טמפה ביי 4:5
שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 12:5
אוקלנד - סיאטל 5:4

NL:

מילווקי - שיקגו קאבס 3:4
קולורדו - פילדלפיה 3:10
פלורידה - ניו יורק מטס 4:5
אטלנטה - וושינגטון 5:6
סט. לואיס - יוסטון 3:5
אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 4:9
סן דייגו - סן פרנסיסקו 3:7
סינסינטי - פיטסבורג (נדחה)

מכבדים ומנצחים

NL:

פלורידה עלתה לראשונה בהיסטוריה של המועדון למאזן 0:4, לאחר שחורחה קאנטו הכניס את אמיליו בונאפיציו עם סינגל במצב של שני אאוטים באינינג התשיעי, וקבע 4:5 על המטס. מילווקי הכניעה את שיקגו קאבס 3:4 בעקבות פישול של קווין גרג, שהרשה שתי ריצות באינינג התשיעי והרס לריץ' הארדן ניצחון בבכורה העונתית. סינגל של קלי ג'ונסון באינינג העשירי הקנה לאטלנטה ניצחון 5:6 על וושינגטון, הנשיונאלס עדיין ללא W במאזן. סקוט היירסטון חבט להומר בן שלוש ריצות, סן דייגו דילגה מעל בארי זיטו והג'איינטס עם 3:7. ג'ון גארלנד, שמעולם לא הגיש בנשיונאל ליג, זכה בניצחון קריירה ראשון בחטיבה, 4:9 עם אריזונה על לוס אנג'לס דודג'רס. ריאן לודוויק חבט להומר וסייע לסט. לואיס לעבור את יוסטון עם ניצחון 3:5, וקול המלס, האס של פילדלפיה, נראה חלוד מאוד, נחבט קשות ונוצח על ידי קולורדו 10:3.

AL:

אנדי פטיט רשם הופעה חזקה של שבעה אינינגים, חורחה פוסאדה חבט לסינגל בן שתי ריצות והיאנקיז עלו למאזן 2:2 עם ניצחון 1:4 בקנזס סיטי. מיגל קבררה המשיך את הפתיחה הלוהטת בדטרויט כשחבט לגראנד סלאם והשווה את שיא הקריירה עם שש הכנסות רצים, הטייגרס הביסו את טקסס 2:15. בולטימור קטעה רצף של 12 הפסדים לטמפה ביי, כשניצחה אותה 4:5. שני הומרים לאוואן לונגוריה המפלצתי. מינסוטה אימללה את חוזה קונטרראס החלש והביסה את שיקגו וייט סוקס 5:12. ג'ו קרידי מהטווינס עם הומר נגד קבוצתו לשעבר.

אווירה קשה הייתה באנהיים, כשהאיינג'לס כיבדו את זכרו של ניק איידנהארט לפני המפגש עם הרד סוקס. המלאכים ניצחו את בוסטון 3:6, כשג'רד וויבר נותן הופעה של 6.2 אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים. קליבלנד שוב חטפה הרבה ריצות, הפעם בהפסד 13:7 לטורונטו. סיאטל גברה על אוקלנד 4:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully