וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח - קרית שמונה: המפסידה תתחיל בהכנות ללאומית

הסגולים שסוגרים את הטבלה ינסו להשיג ניצחון שלישי העונה על שחקניו של אלי כהן (שבת, 18:30). שני המאמנים הולכים על שינויים בהרכב

לאחר תבוסה משפילה בטדי ושבוע עמוס אירועים, מגיעה הכח עמידר רמת גן למשחק ממנו אין דרך חזרה נגד עירוני קרית שמונה (שבת, 18:30). אם לא די ברביעייה שספגו מרגלי הדאבליסטית בשבת, הרי שבמהלך השבוע הושעו עד להודעה חדשה ברק ויסוקר, ג'וזף נואפור וקרים עבדול לוקמן על ידי המנג'ר דודו דהאן בעקבות בעיות משמעת. בתגובה הוקפצו חמישה שחקני נוער לסגל הבוגר.

דהאן לא מתכוון לעבור בשתיקה על התבוסה גם לשחקנים שהיו ממושמעים ומתכנן מהפכה בהרכב. ברק בדש, שהושעה אף הוא וחזר, צפוי לאבד את מקומו בהרכב לטובת אמיר אבו עראר, כשגם עידן וייצמן יפנה את מקומו לאלון וייסברג הצעיר, שהגיע בהשאלה ממכבי נתניה בינואר ועדיין לא זכה להזדמנות. חיים פונטרמולי יאבד גם כן את מקומו לטובת גל לוי. בצוות המקצועי של הכח הסבירו שגרוע מכך לא יהיה, וכי ישנה עדיפות לתת לשחקנים צעירים ורעבים לשחק על מנת לקבל מהם מאה אחוז מחויבות ולקדם שחקנים צעירים שיובילו את המועדון בעתיד.

הקבוצה של דהאן הצליחה לנצח פעמיים העונה את יריבתה לתחתית מקרית שמונה, מה שלא עזר לה להיחלץ מהמקום האחרון לאורך זמן. בוינטר מקווים כי ניצחון שלישי על הקבוצה של אלי כהן ייתן להם תקווה ויוציא אותם מהבוץ לקראת שלב ההכרעה של העונה, כשהמטרה היא להיחלץ לכל הפחות מהמקום האחרון ולהגיע למבחנים מול המדורגת שישית בלאומית.

הרכב משוער: ז'וסלין מאייבי, איתן טיבי, אביב חדד, ישראל ראש, תמיר פור, מייקל טוקורה, גל לוי, דידי אונגר, אלון וייסברג, עומר רפס, אמיר אבו עראר (ברק בדש).

אלי כהן שוב משנה את ההרכב

מד הלחץ בקרית שמונה הגיע השבוע למימדים חדשים. בצפון מבינים כי הפסד להכח, והסיכויים קלושים שהקבוצה תישאר בליגת העל. בקבוצה מעריכים כי אם אכן הקבוצה תפסיד, יצטרכו לעשות במועדון זעזוע קשה. פיטורי אלי כהן עדיין לא באים בחשבון אצל הבעלים איזי שרצקי, אך גורמים המקורבים למועדון מעריכים כי הפסד אולי יביא להתפטרות מצד כהן, שלא מצא עדיין פתרונות איך להראות טוב למשך תקופה ולאגור נקודות במאבק התחתית.

אם נוסיף לכך שקרית שמונה הפסידה פעמיים להכח וניצחה רק פעם אחת העונה קבוצה מהתחתית, מכבי תל אביב, נראה שהסיכויים של הקבוצה הצפונית לחזור עם שלוש נקודות מוינטר נראים קלושים.

אלי כהן בחר שלא לקיים אימון היום, כמו בשאר הפעמים שבהם יצאה קרית שמונה למשחקי חוץ במרכז. אתמול באימון המסכם נראה כהן, על פי שחקני הקבוצה, עצבני מאוד והרבה להעיר לשחקניו לכל אורך האימון. במיוחד ביקש כהן משחקניו להפגין אגרסיביות במשחק. במהלך השבוע הזכיר המאמן לשחקניו שוב ושוב את המחצית השנייה בבלומפילד, שם שחקניו כלל לא תפקדו.

עד כה כהן עדיין לא מצא את ההרכב המנצח וגם נגד הכח הוא יערוך מספר שינויים בהרכב. קרית שמונה תגיע למשחק במערך צפוף במיוחד עם שלושה שחקני התקפה מובהקים בלבד. לואיס גוטיירז, שאיכזב בעמדת המגן השמאלי, יפנה את מקומו לטובת עמיר נוסבאום. דני בונדר יחזור ככל הנראה על חשבונו של רן קוז'וק. למערך הקשרים ההגנתיים יצטרף עידן סרור, שיעלה במקומו של טודור קולב. מיגל סבאסקו, שביקורת על חוסר שיתופו בשבוע שעבר נשמע השבוע מגורמים בקבוצה, ימשיך לא לקבל קרדיט גם השבוע מהמאמן. גם פול קאסני ככל הנראה יחכה להזדמנות מהספסל.

הרכב משוער: דני עמוס, דני בונדר, יניב לביא, סלאח חסראמה, עמיר נוסבאום, יוסי ביטון (פול קסאני), תומר סוויסה, עידן סרור, גיא צרפתי, יובל אבידור, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully