וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי פ"ת: שטראובר הפצוע מחוץ לסגל

השוער סובל מכאבים בכף ידו, ושחקניו של מתיאוס יהיו חייבים לנצח (שבת, 19:00) בלעדיו, כדי להשאיר לעצמם סיכוי במירוץ לאליפות

לאחר ההפסד 2:0 לבני יהודה ועם הידיעה הברורה שפחות מניצחון יוציא אותם סופית ככל הנראה מהמאבק על האליפות, תארח מכבי נתניה את מכבי פתח תקוה (שבת, 19:00). לותר מתיאוס, שלא ויתר לשחקניו אפילו על אימון אחד השבוע על אף החג והאריך את האימון אתמול לכארבע שעות, ייאלץ להסתדר ללא דדי בן דיין ואיתי שכטר הפצועים, ושלו מנשה המושעה. כאילו לא די בכך, בבוקר יום שבת סבל השוער לירן שטראובר מכאב בכף ידו. כזכור, שטראובר שיחק עם זרת שבורה נגד בני יהודה, והבוקר הכאבים החריפו. השוער התקשר למתיאוס ובהחלטה משותפת נקבע כי יחמיץ את המשחק ולא ייכלל בסגל. לפיכך, בשער נתניה יפתח דניאל ליפשיץ, ודורון רוזניקוביץ' יישב כשוער מחליף על הספסל.

מתיאוס ייתן לפנמי המאכזב, אלברטו זאפטה, הזדמנות במקומו של שכטר, כששניר גואטה יתפוס את מקומו של מנשה. בניגוד לזאפטה, סיאבונגה נקוסי, שממשיך לא להרשים וגם סוחב פציעה קלה, יירד לספסל כשאת מקומו יתפוס אבי כנפו. על אף שזאב חיימוביץ שב מפציעה וכשיר למשחק, מתיאוס ימשיך לתת את הקרדיט לאוראל דגני הצעיר בעמדת הבלם השלישי לצד ביוואן פרנסמן ולואיס מרין.

"המשחק מול בני יהודה כבר מאחורינו והפקנו את הלקחים ממנו", סיפר אלמוג כהן. "אני חושב שזו היתה נפילה חד פעמית שלנו ואני ושאר השחקנים מתכוונים לעשות הכל כדי להוכיח זאת מחר במשחק מול מכבי פתח תקוה. היריבה שלנו היא קבוצה קשה שלמרות התקופה הפחות טובה שלה מסוכנת.

"יש למכבי פ"ת סגל שחקנים טוב ומאמן מצוין והיא לא מרבה לספוג שערים", סיפר כהן על היריבה, אותה נתניה עדיין לא הצליחה לנצח העונה וסיימה מולה פעמיים בתיקו, אך ניצחה במסגרת סיבוב ט' בגביע המדינה. "אני מקווה שמחר ניתן לקהל שלנו ליהנות וננצח את המשחק. בכל הנוגע לפצועים ומורחקים, הרי שבדיוק בשביל זה יש לנו סגל חזק בו כל שחקן עובד במהלך העונה כדי להיות מוכן לשחק, כפי שניתן היה לראות לא פעם העונה ואני בטוח שאלה שישחקו מחר יתנו את הכל ויעשו זאת על הצד הטוב ביותר".

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, טל מעבי, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, אלברטו בלאנקו, אבי כנפו, שניר גואטה, אלברטו זאפטה.

בסטיאניני שוב מחוץ להרכב

חלוץ מכבי פתח תקוה, פבלו בסטיאניני, שוב מחוץ להרכב של המאמן רוני לוי, הפעם במשחק החוץ נגד מכבי נתניה. מי שיפתח בחוד של המלאבסים הוא רוביל סרסור, שיעלה לצידו של ליאור אסולין, ששב מפציעה. בפתח תקוה מאמינים שהשבוע תישבר הבצורת הארוכה של שחקני ההתקפה, שלא כבשו שער מאז סוף חודש ינואר, אז ניצחה הקבוצה 1:2 (לירן כהן, פבלו בסטיאניני) את הפועל בדרבי המקומי. במאזנה של פתח תקוה גם שבעה משחקים ללא ניצחון.

ב-11 של רוני לוי ישחק גם טל בן חיים באגף שמאל. בפתח תקוה היה מי שאמר שאולי הגיעו הזמן לתת לבן חיים הזדמנות לפתוח כחלוץ מטרה לצד אסולין ועם לירן כהן ועומר בוקסנבוים באגפים. לאחרונה הושמעו לא מעט טענות על צורת המשחק של דני פרדה, שלא ממהר לשחרר את הכדור מהרגל. הקשר סולי צמח שוב מחוץ לסגל של המאמן. נראה שלוי מנסה להעביר סדרת חינוך לשחקן הכי אהוד בפתח תקוה, שלא נמצא בכושר טוב.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, קובי גנון; סירמנה דמבלה, דני פרדה, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים; רוביל סרסור, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully