וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים משבת לשבת

11.4.2009 / 13:35

מהמאוכזבים עד המקווים, מהמנצחים אל המנוצחים. מדור חדש מדי שבת בוואלה! בייסבול: הציטוטים הנבחרים של השבוע ב-MLB

רוב התגובות במייג'ור ליג לא שונות מתגובות של שחקני כדורגל בליגת העל, למשל. אבל לפעמים יש גם אמירות אחרות, מעניינות יותר, או סתם קלישאות שבצירוף פירוש אלטרנטיבי יכולות להיראות מבדרות ו/או פיקנטיות. מדי שבת נביא כאן בוואלה! בייסבול את הציטוטים של השבוע. בעבודת האיסוף נשתדל לעשות את המיטב, ואם פספסנו משהו - הבמה שלכם.

1. "הייתי איום ונורא, התפתלתי מהאינינג הראשון" - סי. סי. סבאת'יה, המגיש של ניו יורק יאנקיז, אחרי ההפסד 10:5 לבולטימור בבכורה שלו בפסים. סבאת'יה, למי שלא זוכר, פתח חלש גם בעונה שעברה בקליבלנד והתייצב בהמשך, אבל עם 161 מיליון דולר בקנה, עדיף שההתפתלויות הללו לא יימשכו יותר מדי זמן.

2. "הוא הגיע לספסל הקבוצה וראינו שהוא לא יכול לנשום. הדבר הראשון שהוא ביקש היה כוס מים" - קודי רוס מפלורידה על חברו לקבוצה אמיליו בונאפיצ'יו, שחבט להומראן בתוך הפארק במשחק הפתיחה מול וושינגטון (השחקן הראשון מאז 1968 לחבוט להומר בתוך הפארק ביום המשחקים הראשון).

3. "הוא עדיין מסוגל לחבוט" - פרנסיסקו ליריאנו, המגיש של מינסוטה, עם דיאגנוזה מעניינת וחדשנית על קן גריפי ג'וניור מסיאטל, שירה עליו הומר במשחק הפתיחה.

4. "זה הרגיש כמו לנצח את הוייט סוקס" - דנארד ספאן ממינסוטה מפרש שמחה אמיתית אחרי מהפך האינינג התשיעי של הטווינס על סיאטל (5:6 בסיום).

5. "אם אתם יודעים איך עוצרים אותו, ספרו על זה לכל הליגה" - ג'ון ראסל, מאמן פיטסבורג, משיב לשאלות עיתונאים אחרי עוד הצגה של אלברט פוחולס מסט. לואיס.

אף אחד לא מושלם

6. "אני חושב שנשמוט משחק אחד בדרך, אולי ננצח 161 משחקים" - פרדי גונזאלס, מאמן פלורידה, מתלוצץ עם עיתונאיו לאחר פתיחת ה-0:4 הראשונה בהיסטוריה של המארלינס.

7. "הדבר האחרון שאתה רוצה באינינג התשיעי הוא להוליך את הלידאוף" - בריאן פואנטס מהאיינג'לס מסביר מה הוא לא רוצה. זה יפה שהוא לא רוצה, רק שזה פשוט יוצא לו ככה. בואו נגיד שעדיף לא להתפלא על המהפך של אוקלנד, ששמה עליו שלוש ריצות בדרך למהפך ולניצחון 4:6.

8. "ההגשות שלי עבדו כמו שצריך. הבעיה היא שהם לקחו צ'אנס על חבטות ועל הומראנס" - אוליבר פרז מהמטס מסביר שבעצם הכל הלך בסדר נגד סינסינטי. זו לא אשמתו שכל כדור שזרק בהפסד 8:6 נחבט רחוק.

9. "רק ציפיתי להגשה שאוכל לחבוט עליה" - קוקו קריספ מקנזס סיטי מסביר את ההומר על בובי ג'נקס מהוייט סוקס, שניצח לרויאלס את המשחק. הבעיה היא שלכל אורך הקריירה קריספ מצפה להגשות האלה. הבעיה הגדולה יותר היא שלעתים נדירות, כמו ביום חמישי, הוא מצליח גם לחבוט עליהן.

10. ציטוט השבוע: "אם במשך 11 שנים אשמור 50 פעם בעונה, אגיע למרחק של שמירה בודדת מהכמות שרשם פה טרבור הופמן" - הית' בל, הקלוזר של סן דייגו, מראה שלמד חמש יחידות במתמטיקה. יותר מזה, הוא מדגים לאלו נעליים גדולות נכנס. בינתיים, אגב, הוא 2 מ-2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully