וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: אריק בנאדו בספק לבני יהודה

דור בלך

10.4.2009 / 14:37

הבלם הוותיק סובל מכאבי גב ולא הצליח לסיים את האימון. גרשון התאמן חלקית וצפוי להיות כשיר למשחק ביום שני, פרננדז יחזור להרכב

בית"ר ירושלים שבה להתאמן הבוקר שאתמול זכו שחקני הקבוצה ליום חופשי בגלל החג. מי שלא סיים את האימון הוא אריק בנאדו, שנטש בגלל כאבי גב. הבלם עבר סדרת צילומים כבר ביום שלישי ונכון לעכשיו הוא בספק למשחק הקבוצה נגד בני יהודה ביום שני.

"חשבתי שאוכל לחזור ולהתאמן", אמר בנאדו לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים לאחר האימון, "אבל לצערי הכאבים הכריעו אותי ולא יכולתי להמשיך. זה לא נראה טוב ואני מקווה מאוד שבסופו של דבר יתאפשר לי לקחת חלק במשחק ביום שני". מי שיחליף את הקפטן במידה שהוא לא יוכל לשחק נגד הזהובים הוא דוד אמסלם הוותיק.

עוד לפני היציאה אל הדשא כינס המאמן ראובן עטר אסיפה קבוצתית בה בין היתר הקרין לשחקניו קטעי וידאו של היריבה ושם דגש על כמה שחקנים מרכזיים של בני יהודה. שמעון גרשון, שלא התאמן מאז הניצחון על הכח עמידר רמת גן, ערך אימון חלקי ובצוות הרפואי סבורים כי עד ליום ראשון יחזור הבלם לאימונים מלאים ויהיה כשיר למשחק ביום שני.

דריו פרננדז שהתנצל על התנהגותו באימון בערב החג כבר אתמול, התאמן הבוקר כרגיל. הארגנטינאי שנעדר ממשחק הליגה האחרון בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ישוב להרכב ביום שני על חשבונו של שמוליק קוזוקין, שיירד לספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully