וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל פ"ת: לשמור על הפסגה

6.4.2009 / 11:22

הירוקים מגיעים מעודדים אחרי הניצחון באשדוד, מוחמד גדיר ואנדרסון מחוץ לסגל. בפ"ת סספדס לא יפתח (שבת, 19:00, ספורט 2)

במהלך השיחה שהתקיימה השבוע בין מאמן מכבי חיפה אלישע לוי לשחקן ההגנה הוותיק אלון חרזי עלה נושא שבירת שיא ההופעות של הבלם. לוי הדגיש כי הוא מעוניין שחרזי ישבור את השיא למרות שהשחקן הבהיר שהוא לא מתרגש מכך. בכל מקרה, לוי ינסה לשלב את חרזי במהלך המשחק במקום אייל משומר שיפתח, אך לחרזי הובהר כי הדבר ייעשה בכפוף לשיקולים מקצועיים, בהתאם להתפתחויות במשחק. הבלם השווה את השיא של רפי כהן וגידי דמתי במשחק מול הפועל פתח תקוה לפני ארבעה מחזורים והוא צפוי לשבור אותו מול אותה קבוצה בסוף השבוע. במשחק הראשון בין הקבוצות העונה בו ניצחה חיפה 4:1 בישל חרזי שני שערים.

הקשר ליאור רפאלוב שהכניס הרבה התלהבות במשחק באשדוד צפוי לפתוח על חשבונו של אוסיי רנספורד. כזכור, בחיפה דיווחו לפני המשחק על משבר בקרב השחקנים הזרים. למרות הניצחון, רנספורד ומסיללה היו רחוקים מלהרשים, פנטאני ישב על הספסל, ווסט אנדרסון לא נכלל בסגל והיחיד שהפגין יכולת טובה היה ג'ון קולמה, לאחר תקופה ארוכה בה ניכר כי השחקן נמצא במשבר. המגן רוני גפני יקבל בקרוב מאוד הזדמנות להוכיח את עצמו, זאת על רקע היכולת החלשה של מסיללה.

חיפה מגיעה למשחק לאחר ארבעה משחקים ללא הפסד, מהם שלושה ניצחונות ותיקו מול מכבי פתח תקוה. לסדרה הזאת הגיעה חיפה לאחר שני הפסדים רצופים לעירוני קרית שמונה ומכבי נתניה. במשחקים בין הקבוצות ניצחה חיפה פעמיים העונה.

החלוץ מוחמד גדיר עשוי שלא להיכלל בסגל למשחק מחר, כמו גם אנדרסון. גדיר מאוכזב מאוד ממעמדו בחיפה וישוחח עם לוי בתום העונה בנוגע למעמדו. אם יובהר לו שהוא לא בתוכניות ושלומי ארבייטמן ימשיך לקבל עדיפות על פניו הוא יבקש טופס השאלה לקבוצה אחרת, כנראה בני סכנין. גם הקשר ישראל זגורי לא מקבל דקות משחק ולא ייכלל בסגל למשחק, זאת למרות היכולת הטובה שהוא מפגין באימונים והפוטנציאל הרב שטמון בו.

שחקני הקבוצה התבקשו לפני החג, על ידי הצוות המקצועי, לא להרבות באכילת מצות ובמזון שמן. השחקנים התבקשו לשמור על תפריט מאוזן על אחרי החג במטרה לא לעלות במשקל.

במועדון אסרו על השחקנים להתראיין לכלי התקשורת, מלבד במסיבות עיתונאים רשמיות, עד לאחר המשחק מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; שלומי ארבייטמן.

סספדס מחוץ להרכב, שן בפנים

בהפועל פתח תקוה צריכים להיות מרוצים מאוד מהעובדה שארבעת השחקנים המוצהבים חוזרים להרכב. ההיעדרות של אבי ריקן, שמעון אבוחצירה, ג'וניור ויסה וקוני ג'קארידג'ה בשבוע שעבר מול סכנין הורגשה היטב. המאמן זאב זלצר הקרין בפני חניכיו קלטות של הקבוצה היריבה. אייל שן ישחק בקישור האחורי לצד יוסי רוזן וג'קארידג'ה, במקום חאיר סספדס הפצוע, שכנראה לא ייכלל בסגל. סטיבן אופיי ימשיך לתפקד כבלם, מה שאומר שאיציק כהן יירד לספסל.

"ראיתי ביום שני את התצוגה של מכבי חיפה, היא בהחלט נראית קבוצה מפחידה ומסודרת. יהיה לנו מאוד קשה לשחק אצל המובילה, אבל אנחנו בדרך שלנו, ננסה לשחק כדורגל ולהשיג תוצאה טובה. אני שמח ששחקנים יחזרו מהרחקות, אבל חאיר סספדס שהיה השחקן הכי חשוב שלנו בשבועות האחרונים לא משחק וזה מצער". מחר בבוקר יעבור השחקן מבחן כשירות שיקבע האם הוא ייכלל בסגל או לא.

הרכב משוער: שביט אלימלך; אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן; קוני ג'קארידג'ה, אייל שן, יוסי רוזן, ג'וניור ויסה; פטי נימבה, שמעון אבוחצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully