וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסקוואל: "אנחנו רק שני צעדים מזכייה ביורוליג וזו המטרה"

שגיב

10.4.2009 / 9:57

מאמן ברצלונה הצהיר כוונות אחרי הניצחון על טאו והעלייה לפיינל פור והוסיף: "אילולא הפציעות, היינו גומרים את הסדרה מוקדם יותר"

לסדרת ההצלבה שלה נגד ברצלונה ביורוליג, הגיעה טאו ויטוריה כקבוצת ההתקפה הטובה ביותר במפעל ועם ממוצע של 87.5 נקודות למשחק. אחרי המשחק הראשון, בו הם ניצחו 75:84 בחוץ, נראה היה שהכל עובד לפי התכניות של הבאסקים, אלא שמשם בארסה התחילה לשחק הגנה ולמרות שהפסידה משחק נוסף, אמש (חמישי) היא ניצחה 62:78 במשחק החמישי והמכריע והעפילה לפיינל פור.

אחרי אותו משחק ראשון שמרה ברצלונה את יריבתה על 62 נקודות, 69, 63 ו-62 (עפ"י סדר המשחקים) ואחרי שסיים לברך את אוהדי קבוצתו, התפנה המאמן המנצח, צ'אבי פסקוואל, לספר: "היינו חכמים בהתקפה וסולידים בהגנה. ידענו לעצור את הפיק-אנד-רול שלהם ולהאיט את איגור ראקוצ'ביץ'. היינו טובים יותר מבחינה פסיכולוגית ורק בגלל פציעות לא ניצחנו את הסדרה מוקדם יותר. אנחנו רק שני צעדים מזכייה ביורוליג וזו המטרה שלנו".

גם יאקה לאקוביץ', שקלע אתמול 16 נקודות בניצחון בארסה, הזכיר שוב ושוב את הסיבות לניצחון: "המפתח היה טמון בריכוז ובהגנה שלנו. הגנו בצורה חכמה ושלטנו במשחק. כל איבוד או חטיפה היו חשובים בסדרה הזו. אני רוצה גם להגיד שיש לי המון כבוד לטאו ושהפיינל פור יחסר אותם אחרי כל כך הרבה שנים. לשתי הקבוצות הגיע להיות שם".

"המפתח למשחק היה הפתיחה הטובה של ברצלונה, שבחרה זריקות בצורה יוצאת מן הכלל", אמר המאמן המפסיד דושקו איבנוביץ', "ההפסדים במשחק השני ובמשחק הרביעי הם אלו שעלו לנו בהפסד הסדרה כולה. אני רוצה לאחל הצלחה לברצלונה. לא תהיה פייבוריטית בפיינל פור, כל הקבוצות מאוד מאוזנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully