וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחכה יותר לנגר

10.4.2009 / 2:04

כריס קרפנטר פתח היטב את העונה ב-1:2 של סט. לואיס בפיטסבורג. ניצחון ראשון לבארנט והיאנקיז, הומר בכורה לטשיירה

תוצאות הלילה ב-MLB:

AL:

בוסטון - טמפה ביי 4:3
בולטימור - ניו יורק יאנקיז 11:2
טורונטו - דטרויט 2:6
מינסוטה - סיאטל 2:0
שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 2:1
טקסס - קליבלנד 8:12
לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד (נדחה)


NL:

סינסינטי - ניו יורק מטס 6:8
סט. לואיס - פיטסבורג 1:2
סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 3:4
סן פרנסיסקו - מילווקי 1:7

ברוך הבא, מר טשיירה

AL:

היאנקיז ניצחו 2:11 במשחק השלישי שלהם העונה ונמנעו מסוויפ בבולטימור. שני דברים משמעותיים קרו בהתמודדות הזו. האחת - איי ג'יי בארנט הגיש היטב (5.1 אינינגים ושישה סטרייקאאוטים), והשניה - מארק טשיירה נכנס לעניינים עם הומר בכורה במדי הפסים. משחק גדול לרכש אחר של ניו יורק, ניק סווישר, עם שלוש חבטות וחמש הכנסות רצים שכללו הומראן.

מאט גארזה, שאימלל את בוסטון ב-ALCS בעונה שעברה, עשה זאת שוב בפנוויי פארק. הוא סגר שבעה וחמישה והיה האחראי הראשי לניצחון 3:4 של הרייז, שלקחו את סדרת הפתיחה של העונה מהרד סוקס. ג'רוד וושבורן הגיש שמונה וקטל ארבעה בדרך ל-0:2 של סיאטל על מינסוטה. בובי ג'נקס הרשה הומר בן שתי ריצות לקוקו קריספ מקנזס סיטי באינינג התשיעי, והרויאלס ניצחו 1:2 את שיקגו וייט סוקס. קרל פבאנו ערך בכורה אומללה בקליבלנד - אינינג אחד, תשע (!) ריצות חובה והפסד 12:8 לטקסס. שני הומרים של גריידי סייזמור לא הספיקו לאינדיאנס. טורונטו עברה את דטרויט עם 2:6 והמפגש בין האיינג'לס לאוקלנד נדחה עקב מותו הטראגי של ניק איידנהארט.

NL:

לאחר שהחמיץ את מרבית העונה שעברה בשל פציעה, חזר כריס קרפנטר לעמדת הפותח בסט. לואיס והציג את היכולת שאיפיינה אותו עד לאחר הזכיה בוורלד סירייס ב-2006. הנגר, שזכה בסיי יאנג ב-2005 והחמיץ את כל 2007 ומרבית 2008, הגיש שבעה אינינגים, במהלכם טיגן שבעה חובטים, וניצח בדואל מרשים את רוס אולנדורף, שהגיש שישה אינינגים נאים.

עם שלוש ריצות באינינג השמיני הפכה סן דייגו פיגור 3:1 לניצחון 3:4 על לוס אנג'לס דודג'רס, כשהית' בל רושם שמירה שניה העונה. סינסינטי הנחילה הפסד לאוליבר פרז הגרוע והמטס - 6:8, כשג'ואי ווטו חובט להומר ומוסיף ארבע הכנסות רצים. מאט קיין פתח היטב את העונה, הגיש שבעה וטיגן חמישה, וסן פרנסיסקו הכניעה את מילווקי 1:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully