וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתחיל לדאוג כבר מעכשיו?

9.4.2009 / 10:31

היאנקיז שוב נוצחו בבולטימור, 7:5. מהפך גדול של פילדלפיה ב-11:12 על אטלנטה, ניצחון למטס על סינסינטי ולטמפה ביי על בוסטון

תוצאות משחקי הלילה ב-MLB:

AL:

בולטימור - ניו יורק יאנקיז 5:7
טורונטו - דטרויט 5:1
בוסטון - טמפה ביי 7:2
טקסס - קליבלנד 5:8
מינסוטה - סיאטל 5:6
שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 2:0
לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 6:4

NL:

פלורידה - וושינגטון 4:6
סינסינטי - ניו יורק מטס 9:7
פילדלפיה - אטלנטה 11:12
אריזונה - קולורדו 9:2
יוסטון - שיקגו קאבס 11:6
סט. לואיס - פיטסבורג 7:4
סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 5:2
סן פרנסיסקו - מילווקי 4:2

NL: דלגדו ומני נכנסים לעניינים

ארבעה שחקנים של הפיליז הולכו באינינג שביעי בן שמונה ריצות, ראול איבנייז חבט להומר ראשון בפילדלפיה והאלופה נחלצה מסוויפ לאטלנטה, כשהיא הופכת פיגור 10:3 ומנצחת 11:12. שיקגו קאבס ניצחה ביוסטון 6:11 בסיוע הומרים של מייק פונטנו וקוסקיי פוקודומיי, שרשם שיא קריירה של ארבע ריצות. קרלוס דלגדו חבט להומר, פרנסיסקו רודריגז רשם שמירה שניה וניו יורק מטס יצאו מסינסינטי עם ניצחון 7:9.

זאק דיוק מפיטסבורג גבר על סט. לואיס בפעם הראשונה בשלוש שנים, 4:7. אלברט פוחולס רשם עוד נקודת ציון, הפעם בהגנה, כשרשם שבעה אסיסטים בבסיס הראשון והיה לראשון שעושה זאת בעמדה מאז השמונה של בוב רוברטסון מהפייראטס ב-1971. דני אוגלה ניקה את הבסיסים עם דאבל בן שלוש ריצות וסייע לפלורידה להשלים סוויפ קל על וושינגטון - 4:6 במשחק השלישי.

מני רמירז נכנס חזק לעניינים. האאוטפילדר של לוס אנג'לס חבט לדאבל בן שתי ריצות באינינג השביעי ושבר שוויון 2:2 בדרך לניצחון 2:5 בסן דייגו. יובאני גאייארדו, המגיש של מילווקי, עשה את העבודה משני הצדדים. הוא ניצח את רנדי ג'ונסון מסן פרנסיסקו, ועל הדרך גם הוריד לו על הראש הומר בן שלוש ריצות. הברוורס ניצחו 2:4.

AL: פתיחה חלודה ללסטר

היאנקיז שוב פותחים חלש את העונה, וירדו למאזן 2:0 לאחר הפסד נוסף בבולטימור, 7:5. קנג'י אוהרה הגיש חמישה אינינגים סולידיים בבכורה שלו במייג'ורס, ניק מרקאקיס חבט להומר והכניס שלושה רצים וצ'ין מינג וונג, בדרך כלל טוב עבור ניו יורק, הרשה שבע ריצות ב-3.2 אינינגים. דאבל למארק טשיירה והומר לדרק ג'יטר.

סקוט קאזמיר וטמפה ביי ניצחו בבוסטון 2:7, כשקאזמיר מגיש שישה אינינגים טובים ומנצח את ג'ון לסטר, שהגיש חמישה וחטף חמש ריצות. קרלוס פניה עם הומר לרייז לאחר שרשם סטרייקאאוט בכל חמשת מעמדי הצלחת הראשונים שלו העונה. מיגל קבררה רשם שני הומרים וברנדון אינג' הוסיף אחד ב-1:5 של דטרויט בטורונטו. זאק גריינקי רשם ניצחון ראשון בשבעת משחקיו בשיקגו, כשהגיש היטב ב-0:2 של קנזס סיטי על הוייט סוקס.

ג'סטין מורנו נכנס לעניינים עם הומר ראשון במינסוטה, והטווינס שוב ניצחו את סיאטל 5:6, הפעם בלי דרמות. מי שכן עשתה את זה עם דרמות, והרבה, היא אוקלנד, שניצלה את האפסיות של בריאן פואנטס (איך האיינג'לס הצליחו למצוא מישהו עם דליברי יותר נורא מזה של פרנסיסקו רודריגז?) וניצחה 4:6 באנהיים. בפיגור 4:0 שמו האייז שלוש ריצות באינינג השמיני ושלוש בתשיעי. שני הומרים של נלסון קרוז סייעו לטקסס לנצח את קליבלנד 5:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully