וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה הבאה עשויה להתחיל באמצע יולי

8.4.2009 / 12:48

בעקבות הוראה של פיפ"א לסיים את הליגה במאי ובשל לוח זמנים בעייתי מבחינת חגי ישראל, ההתאחדות צפויה להודיע על הקדמת הליגה. הבעיה: עומסי חום והכנה לקויה

ההתאחדות לכדורגל עשויה להודיע בקרוב מאוד על הקדמת מועד ליגת העל בעונה הבאה, זאת בעקבות הודעה שקיבלה מפיפ"א ובעקבות לוח השנה הישראלי שלא מאפשר קיום משחקים בסופי שבוע בהם מתקיימים חגים (ראש השנה, סוכות, חנוכה וערב פורים). גורם בהתאחדות לכדורגל אישר הבוקר (רביעי) כי לאחרונה מתנהלות בנושא שיחות לא רשמיות במסדרונות ההתאחדות.

ההתאחדות לכדורגל כבר קיבלה הודעה מפיפ"א לפיה בשנה הבאה יתקיים מונדיאל ולכן הליגות חייבות להסתיים עד חודש מאי. בעונה הבאה יתקיימו 30 מחזורים במקום 33. על פי אותם גורמים שעשויים להעלות את ההצעה בישיבת המזכירות הבאה, יתקיימו חלק מהמשחקים ביום שלישי וכמו כן הליגה תתחיל כבר בחודש יולי.

בנושא הזה צפויות להתאחדות כמה בעיות: המחזור האחרון של עונת 2008/9 אמור להתקיים ב-30 במאי (ייתכן ויידחה בגלל המשחק המרכזי במחזור האחרון). במקרה בו הליגה תוקדם הפגרה תהיה קצרה יחסית, מועדי ההעברות יתקיימו בחיפזון וההכנות של הקובצות תהיינה לקויות. מלבד זאת, חודש יולי נחשב לחודש החם בשנה. כבר עתה ברור שלפי נוהלי הטלוויזיה חלק מהמשחקים יתקיימו בשעות הצהריים, בשעות בהן צפוי עומס חום. "ההצעה הזאת עלתה, אם כי לא באופן רשמי", אישר אחד מחברי המזכירות. "אני מניח שלאחר החג נהיה חכמים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully