וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עטר העיף את פרננדז מהאימון

דור בלך

8.4.2009 / 12:13

תקרית עם בן שושן הסעירה את הקשר הארגנטינאי, עטר זיהה כי הוא אינו מתאמץ ושלח אותו לחדר ההלבשה. וגם: מה הלחיץ את היריבה העירונית?

תקרית לא נעימה התחוללה הבוקר (רביעי) באימון בית"ר ירושלים, לאחר ששחקן הקבוצה דריו פרננדז נשלח לחדר ההלבשה על ידי המאמן ראובן עטר. במהלך האימון פרץ ויכוח בין עמית בן שושן לפרננדס, הקשר הארגנטינאי הגיב בזעם, ועטר העיף אותו מהאימון בטענה כי הוא אינו מתאמץ מספיק.

בסיום האימון התנצל פרננדז בפני עטר והסביר את חוסר הרצינות בכך שהוא סובל מכאבים ברגלו. כמו כן סיפר השחקן לצוות המקצועי כי בעקבות בעיות אישיות הוא היה מעט נסער. המאמן קיבל בהבנה את ההתנצלות של הקשר ובכך הסתיימה הפרשה.

מהאימון הבוקר נעדר שמעון גרשון, שסובל מכאבים בגבו. אריק בנאדו, שלא התאמן אתמול בגלל כאבים בגבו, שב הבוקר להתאמן בצורה חלקית.

מה הם מבשלים לנו?

בעקבות המצב הכלכלי בהפועל ירושלים והעיכוב במשכורות החודש, נותר חלוצה המצטיין של הקבוצה דויד גומז ללא כסף לאוכל, ופנה לסקאוט של היריבה העירונית והאיש שהביא אותו ארצה, איתן מזרחי, בבקשה לעזרה. מזרחי לקח אותו מייד למתקן האימונים של בית"ר בבית וגן והזמין לו ארוחה חמה, אלא שבהפועל ירושלים נדלקו נורות אזהרה ואלה שלחו מרגלים למערב העיר מתוך החשש שהחלוץ יתאמן בשורות היריבה.

בזמן שהחלוץ השביע את רעבונו, הגיעו עשרות טלפונים הגיעו לגורמים בבית"ר ובסביבת המועדון, על מנת לוודא שהחלוץ לא יעלה לכר הדשא. בבית"ר הבהירו להם כי לא מתקיים אימון באותו הזמן ובכלל אין כוונה שגומז יתאמן עם הקבוצה, וכל מטרת הבאתו למקום הייתה מתוך חמלה והרצון לעזור לאדם במצוקה. עם זאת, בבית"ר לא מסתירים את הרצון לראות את החלוץ חוצה את הכביש בסיום העונה. חוזהו של גומז בהפועל ירושלים מסתיים בסוף העונה, ולמועדון יש אופציה אוטומטית להארכה רק במקרה שיעפיל לליגת העל, דבר שככל הנראה לא יקרה.

החלוץ בן ה-20 התגלה בברזיל על ידי מזרחי והיה אמור להגיע לדאבליסטית, אך לבסוף הוחלט לוותר עליו השנה. הוא נבחן באשדוד, שוחרר בשל עודף בשחקני התקפה והגיע להפועל ירושלים. על אף הרצון הרב לראותו בצהוב, בבית"ר עדיין לא פנו רשמית אל השחקן, והוא לא מחוייב לקבוצה בשום דרך. גומז כבש עד כה חמישה שערים בשמונה משחקים בהפועל ירושלים ונבחר למצטיין בשורותיה מספר פעמים, כולל במשחק האחרון נגד מכבי הרצליה, אז בישל לפני הסיום שני שערים שהעניקו לירושלמים את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully