וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז זה מה שנראה העונה מבקט?

8.4.2009 / 9:26

האס של בוסטון זרח ב-3:5 על טמפה ביי. ג'רג'נס ואטלנטה שוב השביתו את פילדלפיה, 0:4, פוחולס רותח והקרדינלס החלו לנצח

תוצאות משחקי הלילה ב-MLB:

AL:

בוסטון - טמפה ביי 3:5
שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 2:4
טורונטו - דטרויט 4:5
מינסוטה - סיאטל 5:6
לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 6:4

NL:

סן פרנסיסקו - מילווקי 6:10
פילדלפיה - אטלנטה 4:0
פלורידה - וושינגטון 3:8
יוסטון - שיקגו קאבס 2:3
סט. לואיס - פיטסבורג 3:9
אריזונה - קולורדו 3:0
סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 2:4

מה עובר על פילי?

AL: ג'וש בקט ובוסטון פגשו את הקבוצה שהדיחה אותם מהמירוץ לאליפות, טמפה ביי רייז. בקט הגיש שבעה אינינגים, במהלכם טיגן עשרה חובטים, דסטין פדרויה וג'ייסון וריטק חבטו להומרים והרד סוקס ניצחו 3:5. ג'יימס שילדס היה המגיש המפסיד.

גם יתר המשחקים ב-AL היו צמודים. שיקגו וייט סוקס נעזרו בהומר בן שלוש ריצות של ג'ים ת'ומה באינינג השמיני כדי לנצח את קנזס סיטי 2:4. טורונטו עברה את דטרויט באינינג התשיעי עם חבטת הקרבה של רוד בראחאס, שקבעה 4:5. מינסוטה ביצעה מהפך כששמה על הלוח שלוש ריצות בתחתית האינינג התשיעי וניצחה את סיאטל 5:6. אלכסי קאסייה רשם את החבטה המנצחת עם סינגל בן שתי ריצות. אוקלנד ניצחה באנהיים את האיינג'לס 4:6, במשחק שבו רשמה 16 חבטות.

NL: לאחר שניצחה במשחק הפתיחה של העונה בפילדלפיה, שבה אטלנטה יומיים לאחר מכן למגרשה של האלופה, וגם הפעם הרגה אותה - 0:4. ג'איר ג'רג'נס עם הופעה יפה, צ'יפר ג'ונס עם הומר לברייבס. מני רמירז חזר לעניינים עם דאבל והכנסת ריצה הביתה, אבל הדודג'רס שלו ספגו הפסד בסן דייגו, 4:2. אובלדו חימנז מקולורדו טיגן שמונה חובטים בשבעה אינינגים, וניצח עם קבוצתו 0:3 במץ' אפ משובח את דני הארן מאריזונה (שבעה ותשעה).

הסיי יאנג טים לינסקאם צלח רק שלושה אינינגים, אולם סן פרנסיסקו התגברה וגברה על מילווקי 6:10. יוסטון עברה את שיקגו קאבס 2:3 בעשרה אינינגים, לאחר סינגל של ג'ף קפינגר. אלברט פוחולס מאותת לליגה, ועם הומר ראשון, שתי חבטות ושלוש ריצות סייע לסט. לואיס לקצור ניצחון 3:9 על פיטסבורג. ג'וש ג'ונסון ופלורידה לא התקשו מול מי שאמורה להיות הקבוצה הפתטית של הליגה, וושינגטון, וניצחו 3:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully