וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדיר לא מרוצה ממעמדו במכבי חיפה

7.4.2009 / 22:09

החלוץ מתכוון ליזום שיחה עם אלישע לוי, אם מעמדו לא ישתנה יבקש השאלה, כנראה לסכנין. אכזבה מפיטר מסיללה, גפני עשוי לקבל הזדמנות

חלוץ מכבי חיפה, מוחמד גדיר, לא מרוצה ממעמדו בקבוצה וייזום בקרוב שיחה עם המאמן אלישע לוי. גדיר מעוניין לברר מה יהיה מעמדו בקבוצה בעונה הבאה ובמידה ויובהר לו כי בקבוצה בונים על חלוצים אחרים הוא יבקש לעזוב, כנראה לבני סכנין שמעוניינת בשורותיו. מקורב לחלוץ אמר: "טבעי ששחקן שלא מקבל דקות יבקש לעזוב. קודם נשמע ואחר כך נחליט".

במועדון מאוכזבים מאוד מהמגן פיטר מסיללה ולא מבינים מדוע חלה ירידה כה דרסטית בכושרו. לאחר המשחק מול אשדוד אמרו שחקנים בקבוצה: "בעונה שעברה הוא היה רץ כמו סילון על הקווים, העונה הוא לא מסוגל לעבור שחקן". בצוות הרפואי טוענים בתוקף כי השחקן לא סובל מהפציעה. מסיללה חושב לעבור ניתוח בקע בתום העונה אך הדבר עשוי למנוע ממנו לשחק בליגת האלופות. ייתכן מאוד ובמחזורים הקרובים יקבל רוני גפני את ההזדמנות להוכיח שמקומו בהרכב. בקבוצה מרוצים מההתקדמות של המגן אייל משומר, שחזר להרכב. נראה כי זאת הסיבה לשיחה שיזם היום אלישע לוי עם אלון חרזי הוותיק.

לאחר חג הפסח אמורה להתקיים פגישה בין סוכניו של בירם כיאל, האחים רונן וגלעד קצב, לבין מכבי חיפה. גורם במועדון אמר היום: "שיחקנו עם המספרים ושיפרנו לו את התנאים, אבל עדיין לא הגענו להבנות. בכל מקרה, בירם כיאל יהיה שחקן מכבי חיפה בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully