וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים: "בפעם הבאה נביא את נבחרת ישראל"

ראש עיריית סכנין התייחס למשחק ההוקרה לזכרו של עזמי נסאר, אירוע אותו הוא מתכוון להפוך למסורת. רותי נסאר: "האהבה של עזמי בליבנו"

ניר חורי

צילום: אחמד עבאס. עריכת וידאו: נעמה דרור

בני סכנין אירחה הערב (שלישי) את נבחרת כוכבי המגזר במשחק לזכרו של המאמן עזמי נסאר, שנפטר לפני שנתיים ממחלה קשה. במגרש נכחו 800 צופים, ביניהם מוטל'ה שפיגלר שבא לחלוק כבוד. המשחק עצמו הסתיים בניצחון 0:1 לנבחרת המגזר כששאדי זבידאת הבקיע את שער הניצחון בפנדל.

רותי, אלמנתו של עזמי נסאר, ביקשה להודות על הערב לזכרו של בעלה: "אני מודה לכל האנשים שלקחו חלק באירוע. נמשיך לאהוב את כולם כמו שעזמי עשה בזמנו, ואני שמחה שזכו לעשות למענו אירוע מכובד שכזה. האהבה של עזמי נשארה בליבנו והדרך שלו תמשיך עוד הרבה שנים".

מאזן גנאים, ראש עיריית סכנין: "בשבילי עזמי היה יותר מסתם אדם. האירוע נעשה מכל הלב למען פועלו וזכרו. אנו מקווים להפוך את העניין למסורת ולהביא בשנים הבאות את נבחרת ישראל או קבוצה מאירופה, ולמלא פה את האיצטדיון. בלעדיו, סכנין לא הייתה מה שהיא היום".

בירם כיאל, שחקן נבחרת ישראל ומכבי חיפה, נטל גם הוא חלק באירוע: "כבוד הוא לנו לבוא ולהיות חלק מהמשחק לזכרו של עזמי נסאר. כיף גדול שבאו שחקנים מכל הארץ לתת כבוד למאמן שעשה הרבה לכדורגל".

בתוך כך, בתחילת המחצית השנייה של המשחק מתח החלוץ אובודו אוקוצ'ה את המפשעה, וכרגע בסכנין לא יודעים את חומרת הפציעה. מחר בבוקר ייבדק החלוץ ואז יתברר אם יוכל להיות שותף במשחק החשוב מול מכבי תל אביב בדוחא בשבת.

פרט לאוקוצ'ה ומאיר כהן המורחק, כל הסגל יעמוד לרשותו של ערן קוליק, כולל עלי עותמאן, חמד גנאים וחיים בנון, שלא שותפו היום במשחק. בסיום אמר קוליק: "כנראה שבמשחקי אימון לא הולך לנו כל כך, אבל זו דרך טובה לראות שחקנים שלא משחקים. בשבת נבוא מוכנים יותר והתוצאה תהיה בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully