וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות קליטה במכבי פתח תקוה

7.4.2009 / 20:43

תמיר לוזון, בנו של יו"ר ההתאחדות, הושעה לאחר ששיחק עם הסלולרי שלו באסיפת הקבוצה. שחקנים: "רוני לוי נראה כבוי, הקבוצה לא משחקת"

הבלם המקדוני של מכבי פתח תקוה, בובאן גרנצ'ארוב, התבטא בפני שחקנים בחדר ההלבשה כי בסוף העונה הוא רוצה לעזוב. אחד השחקנים סיפר: "הוא הבין לאן הוא הגיע והוא רוצה להתקדם. הוא גדול על הליגה הישראלית, יכול מאוד להיות שגנק תקלוט אותו בחזרה, אולי בגלל זה הוא רוצה ללכת". למועדון אין אופציה על השחקן אבל בקרוב מאוד מתכוונת ההנהלה לפנות לבלגים במטרה לבדוק אפשרות להשאילו לעונה נוספת או לרכוש את כרטיסו. ייתכן מאוד שגרנצ'ארוב יודיע להנהלה על כוונתו לעזוב בטרם תעשה פניה.

בפתח תקוה מתכוונים לממש את האופציה על הקשר האחורי סירמאנה דמבלה. הקבוצה תוכל להשאיל אותו לעונה נוספת, זאת על פי ההסכם בין הצדדים. החלוץ פבלו בסטיאניני עשוי לעזוב גם הוא, משום שהוא מחזיק מספר הצעות מדרום אמריקה. לחבריו הוא אמר: "יש לנו אופציה הדדית לעונה הבאה. אם ארצה, אוכל לעזוב בלי בעיות".

במהלך האסיפה הטקטית שערך היום רוני לוי לחניכיו הוא הקרין להם את הקלטת של המשחק מול הפועל תל אביב, כשהוא כועס בעיקר על משחק ההגנה של הקבוצה. לפני האסיפה ביקש המאמן מהחלוץ עומר דמארי לעזוב את החדר בטענה לזלזול מצדו. "רוני נראה כבוי, אבל בצדק. הקבוצה לא משחקת. אנחנו נראים בושה", אמר שחקן בקבוצה לאחר האימון. "הוא לא אשם ששחקנים פה לא רצים באימונים ואין להם כוח לעבוד. יכול להיות שהעובדה שיהיה קשה העונה להגיע לאירופה גרמה לכמה שחקנים לזלזל".

באימון הערב של הקבוצה דמארי לא הורשה להתאמן, אלא שכאן ארעה פרשה נוספת, כשלוי החליט להשעות מהאימון עד הודעה חדשה את הקשר תמיר לוזון, בנו של יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון. בקבוצה הסבירו כי לוזון הפר את המשמעת במהלך אסיפת הקבוצה כששיחק עם מכשיר הטלפון הסוללרי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully